CD-samlingen min!

CD ON, CD OFF! 👽

Jaaaa jeg har vært litt av og på det siste tiåret hvorvidt jeg har vært interessert i å samle på CD eller ikke. Det var en periode hvor jeg hadde gått fra å samle VELDIG på fysisk format, til å tenke at DET hører historien til – prikk, prikk, prikk…

Sannheten er dog *kremt* at samme hvor mange argumenter man måtte ha for streaming – økonomi, sparing av plass, etc. – eller å kjøpe noe digitalt, så er realiteten likevel at ALT som ligger ute på nett kan tas ned igjen. 😒 Brått har favorittbandet ditt funnet ut at de ikke vil ligge på Spotify lengre likevel, eller noe annet sted for den saks skyld. Enten det være seg at de ikke er stolt av platene sine lengre, eller seg være økonomiske uenigheter. 💩

Skulle det være noen usikkerhetsriper i hvor jeg står hen per nå?; Jeg samler fortsatt på CD!! Og i videoen under viser jeg frem (mer eller mindre) hele samlingen! – her finnes alt fra Marilyn Manson til Blekkulf.

Er DU en CD-samler? 📀

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg