Bryner meg på teppet!

Som barn var jeg ganske fascinert av ekko. Befant jeg meg på fjellet kunne jeg rope noe sykt random bare for å høre gjenklangen av min egen stemme. Noen vil mene dette er tegn på narsissisme, og det er helt greit. Jeg elsker meg selv til du blir støtt – og det blir du gjerne stadig!

Ekko hører dog til i fjell og dal. Innendørs kan det derimot bli en utfordring av ikke nødvendigvis det mest positive sorti. Spesielt ikke når man driver og lager Youtube-videoer og staaaaaadig ikke har investert i egen mikrofon.

Ikke en utfordring jeg har hatt særlig lenge, men etter at jeg flyttet i fjor skulle jeg omsider få.. brynt meg på denne utfordringen. 😳 .. og apropos bryne seg på noe.. Det er nå en uke siden jeg bikket 1000 følgere på Tik Tok – et mål jeg kanskje enda ikke hadde nådd om jeg ikke hadde kastet ut en og annen fristende gulrot.

DERSOM jeg klarte å samle inn 1000 innen 1. april skulle jeg både “sniffe” hornsalt i minst et minutt live, men også shave begge øyebryna. En uke har altså gått siden jeg passerte det magiske tallet, og bryna mine er faktisk på god vei tilbake til Grorud.

Men så til det dette innlegget egentlig skulle handle om.

Jeg har vært innom Europris og kjøpt meg fem gulvtepper! Merker fortsatt litt ekko når jeg snakker med et viss volum, men jeg tror det er blitt bedre. Stakk først innom og kjøpte to i går. Innså raskt hvor teit jeg var som ikke gikk for flere mens jeg først var der, SPESIELT nå som alle tepper koster 40% mindre enn vanlig, til og med søndag.

Så i dag kjøpte jeg tre til. Fikk Rune til å kjøre teppene hjem til meg begge gangene. Hadde det ikke vært for han tror jeg at jeg hadde endt opp med å GÅ hele veien med de fra butikk til leilighet, og derav vært passe stiv og støl i armene nå..

Er det forresten flere der ute som har fått inn skattepengene i dag? Jeg ble helt ærlig litt overrasket da det viste seg at de var kommet allerede. Men veldig perfekt at de kom nå som jeg just har barbert bruksen litt igjen.

Stay goregeous!! 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg