66% min skyld?!

Dagen i dag på en skala fra 1-10? Hmm, 4,5 kanskje. I Oppdal har det vært ganske så varmt siden lørdag, og jeg er fremdeles ikke noe særlig glad i slikt. For meg er rundt 20 varmegrader litt som å være forkjøla; 1. Man orker generelt mindre. 2. Vanskeligere å få sove om nettene. 3. Det renner fra flere kroppsåpninger på en gang.

I tillegg har jeg i rundt 14 dager nok en gang vært plaget av at det gjør litt vondt og det kommer blod når jeg to ganger daglig pusser tennene. Noe som sikkert kan forklares med at jeg har vært litt mindre streng med søtsakene etter 12. mars, og jeg har drukket også spist litt mer surt enn vanlig som f.eks smoothie og eple.

Ja, og så har jeg IGJEN begynt å irritere meg litt over enkelte ting “rundt meg”. Men sånn bortsett fra det. Joda.. Men nå håper jeg at det snart blir kjøligere igjen, at tannkjøttet straks får helbredet seg igjen, og at hodet generelt finner seg andre ting å fokusere på enn det det har fokusert på i det siste. Wah!! 😛

Nei forresten… Dette innlegget skal IKKE få slutte med denne smileyen slik jeg nå originalt hadde tenkt. For at dette ikke skal bli et 110% rent klageinnlegg skal jeg nå i stede avslutte med å adde ei liste over 3. ting jeg kan være glad for.

1. jeg er glad for at jeg faktisk har alle tennene i behold
2. jeg er glad for at jeg ikke bor på et verre sted enn Norge – f.eks i USA – akkurat nå
3. jeg er glad for at… jeg kan unne meg denne luksusen det faktisk er å få klage litt på en plattform som blogg.no hvor jeg vet at ihvertfall noen leser det jeg skriver enda

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

2 kommentarer
    1. Dette innlegget var så negativt at jeg måtte smile litt. Dumt du har det kjipt. Håper du får det bedre snart 🙂 Jeg sitter på jobb. Alene i en bil. Og venter på min bruker som er på fysioterapi. Til vanlig ville jeg nok sittet å grublet på alle tingene i livet jeg selv ikke er fornøyd med. Som vanlig. MEN takker være deg, min gode venn, sitter jeg bare å tenker på Until Dawn xD Føler på sånn barnefølelse som når man gleder seg så mye at en ikke klarer vente. Blir skikkelig utålmodig, fordi jeg har noe på YouTube jeg skal se så hvorfor kan ikke kvelden bare komme?!

      1. Hehe, det går bedre nå altså. Gjorde det allerede i går, og det har du mye av fortjenesten for. Ja, og så har tannkjøttet mitt tatt seg mer sammen nå etter at jeg bare hengte det litt ut på tørk her på bloggen! xD

        Av en eller annen grunn har ting en tendens til å forsvinne bare jeg henger de litt ut her inne.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg