Dobbel nazihilsen? – bildene dere “ikke får se”

I helgen ble det tatt noen bilder hvor ETT av dem skal ende opp som mitt nye profilbilde på Facebook og (min “personlige) Instagram om forhåpentligvis ikke alt for lenge. Under all knipsingen ble det en del blunking, feiling og eksperimentale positurer som av forskjellige årsaker har ført til at samtlige av bildene er blitt stemplet “NOPE!”.

Og faktisk var disse fotografiene nå på vei til å makuleres, brennes, for så å bli sendt opp med en rakett ut til verdensrommet som etter planen skulle penetrere en syntetisk romhval om 390 dager. Men SÅ ombestemte jeg meg i veldig siste liten, og tenkte “eh, jeg kan alltids ta og publisere de inne på bloggen”. Fordi.. dere liker fortsatt å se at selv de mer “suksessfulle” bloggerne der ute også mislykkes litt en gang i blant?Sååååååå… Denne posituren kombinert med en t-skjorte som helt sikkert ingen misforstår, blandet med at jeg ganske nylig har shavet hodet igjen – “bra jobbet, Aylar!” 🤭

Hvilke av disse uheldige bildene liker dere best? 😆

Aylar Von Kuklinski

Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg