5 (EKSTRA) vanskelige ting, MED ASPERGERS!

I dagens nye video tar jeg for meg fem ting som fort blir ekstra utfordrende og tøft, ja rett og slett ekstra vanskelig med aspergers syndrom.

Fem ting som gjerne ikke trenger være noen sak i hele tatt for mange ikke-autister, men som brått kan vise seg å være et sant HELVETE fra en annen underverden for vi som befinner oss i spekteret! 🤯

Hvilke av disse fem punktene strever du selv mest med?
Har du autisme, eller kjenner du noen som er i spekteret? 😊

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer
    1. Veldig bra video! Har Asperger selv, men det har jeg kanskje sagt allerede? Har mye å si, så kanskje det blir flere kommentarer, kjenner meg igjen i det du sier med togsettet. Når jeg har flere prosjekter og planer på en gang, så blir det fort overveldende. De ene forstyrrer det andre og omvendt. Føler ofte at jeg må komme til et visst sted i et prosjekt før jeg gjør mer med det neste prosjektet. Blir mye slit og planlegging av sånt. Er ofte jeg spiser brødskivene før jeg drikker noe som helst ja, eller spiser noe av det ved siden av. Vet ikke helt hva det kommer av, men kan jo være det å ville bli ferdig med en ting om gangen. Er ofte sånn på Burger King, men når det gjelder mat som er mer blandet så pleier det å gå mer “normalt” for seg.

      1. Takk! 🙂

        Ja, er rimelig sikker på at du har nevnt det ved ihvertfall en anledning tidligere ja. Ellers så har jeg ihvertfall tenkt det basert på mye av det du har nevnt om deg selv. Som at du liker å fokusere på mye av det gamle, trygge. Bildene du har tatt av den gamle skolen, osv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg