Alice: Asylum KALENDER!!

Jeg bare ELSKET, ELSKET, ELSKET PS3-spillet Alice: Madness Returns da jeg først fikk spilt det for noen år siden. Og nå er det (forhåpentligvis, dere vet.. korona) ikke SÅ lenge til oppfølgeren Alice: Asylum kommer ut – og som jeg gleder meg!! 😊

Rett før helgen så dukket omsider den nokså eksklusive Alice: Dear Insane Children-kalenderen (for 2021) opp i postkassa mi, og det er nettopp DEN jeg tenkte vi kunne bla litt i, og se på sammen nå ^^

Og om det skulle være noe nå som skulle få lyst til å kjøpe den, så ville jeg vært urimelig rask – og gjort det her!

Stay goregeous! 😁

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg