Åpner opp 6 pakker Animal Crossing amiibo-kort!

Tradisjonen tro, og den er jeg tro mot, så har jeg i år som i fjor, og årene før det, nylig oppdatert spillsamlingen min litt med diverse “nye” titler. Spill jeg har hatt på ønskelisten min en god stund, og som jeg forhåpentligvis kommer til å ha en hel del glede av de kommende månedene.

Har blant annet kjøpt det nyeste «Saints Row» som jeg egentlig har ventet på helt siden jeg ble trollbundet av det forrige spillet (som også ble mitt første), senhøsten 2013. 🥰 Et spill jeg dog har skrudd ned forventningene en del til etter alle de dårlige/ middelse anmeldelsene det har fått, men som jeg likevel tenker å prioritere FØR jeg begynner på de andre spillene jeg har kjøpt: «It Takes Two», «Deathloop», «Alan Wake» (Remastered), «Dying Light 2: Stay Human» og «Sackboy: A Big Adventure». Alt til playstation 5.

Og så er jeg fortsatt ganske greit klistret til «Animal Crossing: New Horizons». 😉 Ikke like “sykelig” som tidligere, men jeg “må” fortsatt innom hver eneste dag for å gjøre unna et og annet rituale. Og det er ikke “bare” spill til playstation det har gått penger til siste uken, jeg har også unnet meg 6 pakker amiibo-kort som inneholder potensielle beboere jeg kan invitere til øya mi, samt noen Hello Kitty-møbler og klær i den aller siste “ikke-ordinære” kortpakka.

Men hvilke kort har jeg fått? Har jeg lyktes i å få noen som helst av de jeg har på min kjære ønskeliste? 😳😅

Ble brått litt nostalgisk da jeg først fikk disse kortpakkene i posten. Har ikke drevet å samlet på noe kort av noen type på veldig, veldig mange år, men særlig i det jeg satt med pakkene uåpnet i begge hendene var det helt uunngåelig å ikke tenke tilbake til den store Pokémon-tiden min rundt år 2000 <3

Stay goregeous! 😄

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos
Tik Tok: aylarkuklinski

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg