Å Tine, du iskalde Tine

Å Tine, min kjære Tine
du vakre, iskalde Tine

I gode og onde dager
du ved min side står

Når jeg trett og døsig er
min kraft du gir tilbake

Først vi overens ikke kom
du ekkel fremsto og.. æsj!!

Men så du en til sjanse fikk
din topp jeg rev av og.. wow!!

Jeg forguder ditt flerkulturelle vesen
brun og hvit, noe brasiliansk og litt norsk

Og jeg elsker din bittersøte attitude
mine årer blod danser samba

Å Tine, min kjære Tine
forlat meg ikke, please

Å Tine, min iskalde Tine
tin nå mitt hjertes slag

Ønsker dere en KJÆRLIG dag videre! ^^

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg