9 TEKNOSTALGISKE OMGS!!

Sååå kjære forfølgere, interessenter, medindivider, venner, beundrere og generelt bare fucked up stalkere, hvordan har nå dagen min vært i dag?? Jo takk – helt grei i grunn og bunn.

Det hele startet med litt frustrasjon, som så ble oppgradert til litt rent hat og sinne, som så ble nedgradert til mild frustrasjon igjen etter at det var gått en stund. Har den siste uken nemlig bestemt meg for å gi det gamle PS3-spillet (Vin Diesel) Wheelman en sjanse, ca. 10 år etter at jeg gikk hen og kjøpte det et eller random sted i bygda. Et spill som absolutt har sine (posi-hive) sider. Men noen oppdrag er altså noen sidespor røffere enn jeg tydeligvis takler.. Ja, også tror dere ikke at når jeg endelig har klart å komme meg til det jeg ihvertfall TROR er finalen på det hele så blir jeg møtt med tidenes mest irriterende cock blocker av en glitch fra en heeeelt annen verden?

Akk nei.. Ah ja, også ble jeg forresten overtalt av windows til å oppdatere pcen min igjen i kveld. Hadde jeg derimot visst hvor lang tid dette ville ta så hadde jeg nok satt det hele litt på vent, ihvertfall til jeg var ferdig med å redigere, rendre og legge ut min aller siste video som.. Faktisk er ute NÅ!!

Og den er godt mulig veldig litt sånn apropos disse tekniske oppdateringene og oppgraderingene verden stadig “må” stå over for.

Håper du kinda likte video!! ^^

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg