224 ABONNENTER!!


Okey.. – skal jeg tisse eller skal jeg gjøre ferdig dette innlegget først? Ah, livets store kvaler!!! Greit, jeg velger å prioritere dette her først, kan alltids operere på meg ny blære senere hvis den gamle plutselig skulle sprekke.

HALLO alle søte og mindre søte følgesvenner opp gjennom høyt og smalt, gjett hvem som akkurat har nådd 224 abonnenter på Youtube da?? Dere skal få et ørlite hint: DET ER MEG!!

Og en sånn en fantastisk milepæl MÅ jo bare feires, eller hva sier dere?? Jo nemlig! Så derfor har jeg nå, som en stor takk til dere alle, valgt å lage en aldri så liten “224 abonnenter-spesial”!!

Vel bekomme.

Stay goregeous!

Aylar Von Kuklinski

Følg gjerne bloggen min på Bloglovin!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg