2022-kalenderne på plass!

Det er med blandede følelser jeg må erklære det, men 2021 er straks et ferdig skrevet kapittel.

På mange måter har dette vært et veldig vellykket år. Jeg har oppnådd nesten alt jeg hadde satt meg som mål da året startet. 😊 Det lille som kanskje forblir ugjort ut året er på ingen måte krise å ta på nyåret.

Og i går kom også neste års kalendere på plass. Tidligere har jeg hatt en tradisjon for å ha hele to kalendere i hus. En på kjøkkenet, og en på soverommet.

Det er ikke det at jeg bruker fysiske kalendere til å skrive ned ting eller sjekke ut forskjellige datoer av (mindre) ymse grunner – den slags gjør jeg helst på mobil.

Men det er noe med det å ha en ny “plakat” i et rom for hver måned som kommer og går. Gi rommet en litt annen attitude og atmosfære.

I år som i fjor var jeg litt usikker på hva jeg skulle gå for. EMP har ganske mye bra, og det samme har også CDON – til slutt måtte jeg bare velge og vrake!!

Klarte til slutt å bestemme meg, og HER har vi de store vinnerne!:

BANKSY! (kjøpelink!)

DISNEY VILLAINS! (kjøpelink!)

Er MEGAFORNØYD med disse kjøpene!! 🥰😃

Enn så lenge har jeg ikke bestemt meg for hvilken som skal hvor, men jeg tror Banksy-kalenderen blir å henge ved komfyren på kjøkkenet, mens Disney-kalenderen blir min store “motivator” på soverommet! 😈

Stay goregeous!!

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: fullstendigkaos
Facebook: aylarvonkaos
Instagram: fullstendig_kaos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg