Vant nettopp 2000 kroner!! – I need no x in my box!

For en VIDUNDERLIG morgen denne tirsdags morgenen er. Måtte resten av dagen, og kvelden, bli MINST like überstrålende!! 😊

I går kveld falt jeg for fristelsen om å bestille meg en all digital Xbox One S til 1666 kroner hos cdon.com. Det å kjøpe denne konsollen har vært et tema som jeg har drøftet en hel del frem og tilbake i noen uker nå, og i går så landet jeg omsider på at jeg skulle ha den.

Meenn… Så raskt jeg hadde landet så innså jeg at jeg hadde gått av på feil stasjon, så et par timer senere sendte jeg en melding til kundeservice om at hvis det ikke var for sent, ja så ville jeg gjerne avbestille.

For når alt kommer til stykket er en Xbox noe av det minst “nødvendige” noen som allerede har en PS4 (i tillegg til PS3 og Nintendo Switch) kan skaffe seg. Ikke har den spesielt mange eksklusive spill som ikke allerede finnes på den BESTE konsollen av dem alle, altså playstation. Og alle med en viss selvrespekt vet jo at de beste eksklusive spillene er det uansett playstation som har.

Når det er sagt – det kunne vært litt gøy å hatt en fordi om. For det er jo NOEN spill til Xbox jeg har ønsket å prøve i noen år nå, og som jeg fortsatt tenker litt på nå og da. Men igjen: jeg har nok. Man kan ikke få alt man ønsker seg – jeg VIL IKKE ha alt jeg ønsker meg!!!! For noe av det beste med å være til er nettopp det å ha noe å drømme om, lengte etter, men kanskje likevel helt “nå”.

Til syvende og sist ville en Xbox One først og fremst bare blitt enda en ny ting i leiligheten jeg måtte tørket støv av nå og da. Enda en ting å pakke når jeg en dag skal flytte til et nytt (og forhåpentligvis bedre) sted. Enda en ting som har trukket meg for penger jeg godt kunne ha brukt på noe helt annet, som jeg med stor sannsynlighet ville fått mer ut av på sikt.

Ja så når det omsider tikket inn en mail her nå om at bestillingen min har blitt annullert, ja så føltes det ikke bare som om jeg vant 2000 kroner. For det var nettopp det jeg gjorde! 🤑🤑 Så igjen – for en VIDUNDERLIG morgen dette er, og bedre skal den bli også! 😃

Har dere vunnet noe den siste tiden??

Aylar Von Kuklinski

FULLSTENDIG KAOS MED SOSIALE MEDIER:
Facebook:
aylarvonkaos

Instagram: fullstendig_kaos

4 kommentarer
    1. Ser poenget ditt. Har selv en PS4 og blir nesten litt fristet til å kjøpe en XB1, men så er det jo ikke akkurat mange eksklusive spill. Det er jo noen spill jeg kunne tenkt meg å prøve på BX1, men ikke nok til å kjøpe en hel konsoll for det.

      1. Jeg skal faktisk innrømme til deg nå at de fleste spillene jeg har vært mest keen på å spille er egentlig ikke One-spill engang, men eldre spill fra gamle Xbox og Xbox 360 som ligger på den abonneringstjenesten til Xbox.

        Men så har jeg ikke helt funnet ut om ALLE spillene som ligger der kan lastes ned, eller om det er som hos playstation at samtlige spill kan kun streames, noe jeg frykter, og da frister det ihvertfall ikke så veldig.

    2. Playstation er verdens beste konsoll? nonono. Xbox er best.
      Pluss… Fable spillene er verd det. Halo spillene er også bra. Og F.eks Skyrim funket hvert fall mye bedre på Xbox enn Playstation. Vet ikke hvordan det ble etter de remastered spillet, men tror det fremdeles er slik at Playstation har flere problemer. Xbox all the way.
      Men tror du har nok konsoller nå altså.. så kanskje like greit å la vær.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg