160 velspilte timer??

Hmm.. Jeg lurer litt på hvilket spill jeg faktisk har investert mest tid i sånn totalt sett helt fra jeg fikk lov til å spille pc-spill på pappas pc som knøttliten pjokk, til i dag. Den gangen ble MYE tid viet til Mission Kelloggs (noen som husker??), 007: Nightfire, og “LOTR: Two Towers”. Og den gang hadde jeg ikke akkurat mulighet til å skaffe meg nye spill like ofte som jeg kan i dag. Men på en annen side – jeg hadde heller ikke lov til å spille like mye som det jeg kan, men også gjerne gjør nå som jeg er godt over “voksen alder”, og har flyttet for meg selv.

For noen år siden var jeg mildt sagt helt betatt av Saints Row IV. Ja faktisk var jeg såpass fan at jeg har godt over 70 timer i det både på PS3 og på PS4. Men det er likevel ET spill som nå har slått DET igjen, og det er Assassins Creed Odyssey som jeg begynte på i mars eller noe sånt tidligere i år, og som jeg trodde jeg var ferdig med da jeg hadde fullført “siste kapittel” mens jeg var på rundt 60-70 timer inn i spillet. Men det er noen måneder og maaaange spilløkter siden nå. For i dag har jeg passert intet mindre enn 160 timer i denne sykt avhengighetsskapende sandkassa, og i dag bestemte jeg meg omsider for å slette hele spillet fra PS4en, slik at jeg nå kan begynne på noe “nytt”.

Og misforstå meg rett, jeg vet at 160 timer ikke er SÅ mye sammenlignet med andre gamere der ute som gjerne har flere DØGN til sammen i spill som Skyrim, WoW, også videre.. Men for meg som EGENTLIG er en nokså rastløs og utålmodig type, og som stort sett er ganske glad i å stadig kunne prøve ut nye ting, ja så føler jeg at 160 timer.. Ikke nødvendigvis er for mye, men NOK, ja ihvertfall her og nå. Det kan godt være at jeg installerer spillet på nytt igjen og tar de aller siste trophyene jeg fremdeles mangler, men akkurat nå kjenner jeg at det skal bli godt å endelig kunne fokusere på noe litt annet, som Darksiders II: Deathintive Edition som jeg driver og installerer nå as we speak.

Hvilke spill har dere investert flest timer i?

Aylar Von Kuklinski

Bloglovin: aylarvonkuklinski

3 kommentarer
    1. Spiller mye jeg også, men greier liksom ikke helt å fullføre spillene, spiller rundt 70% av dem før jeg går over til nye spill. Eller så bare henger jeg meg opp i ett spill, hvis jeg skal fullføre det 100% med en gang. Fikk mange bra demospill i Kellogs-pakkene før i tiden, Spiller mange James Bond spill, men har aldri prøvd Nightfire. Men har spilt LotR i sikkert 300 timer. Battle for Middle Earth I og II er favorittene. Veldig bra RTS-spill. Husker også LotR: Two Towers, bra spill visuelt, men altfor kort, man fikk bare se Aragorn, Legolas og Gimlis del. Ikke noe av Frodo og Sam. Virket halvferdig. LotR: Return of the King var ganske mye bedre, selv om det også virket litt uferdig. Hadde Wow på maskinen, men tok for mye plass.

      1. DU!! Mens vi enda er inne på temaet – du kunne ikke hatt lyst til å adde meg på Play Station Network? Jeg spiller ikke noe særlig på PS3 lengre, mest ps4 (og bittelitt på Switchen). Men hvis du vil kan vi godt være PSN-venner fordi om? Bare legg igjen en liten hilsen hvis du sender en invite, så jeg vet at det er deg og ikke sånn random spam alla de fake forespørslene som renner inn daglig på Facebook..

        Og du, hvilke Bond-spill har du spilt? Selv har jeg både spilt og rundet (altså fullført main storyen) Nightfire, Everything or Nothing, From Russia With Love (delvis basert på Sean Connery-filmen med samme navn) Blood Stone, Quantum Of Solace (BEGGE versjonene – jepp, det finnes faktisk TO av de designet til to forskjellige spillgenerasjoner xD), samt 007: Legends. Ja, også har jeg også Goldeneye-remaken som kom til Nintendo DS for noen år tilbake, men det har jeg såvidt bare begynt på.

        Og.. En siste ting. I går installerte jeg faktisk opp igjen AC: Odyssey, og spilte og spilte helt til jeg til slutt fikk kloa i alle de siste trophyene jeg enda manglet da dette innlegget ble skrevet. Så.. I skrivende stund har jeg altså platina i AC: Odyssey, og har herved av-installert spillet en andre gang xD

      2. Ja, kan se hva jeg får til, men har ikke brukt Playstation Network på evigheter… så kan ikke love noe. Spiller mest Ps3 for jeg har ikke Ps4 enda…. men får meg det snart.

        Har spilt først og fremst Goldeneye til N64, klassiker, også spiller jeg The World is Not Enough til N64, prøver å få alle bonus-karakterene til Multiplayer der, men er seff ikke noe online. Har spilt det meste av From Russia With Love, skulle virkelig ønske det var online mode der. Utrolig bra med klassisk Bond-verden og Sean Connery som gir stemmen til Bond til og med! Ja Quantum of Solace kom til Ps2, Wii, Ps3/360. Har bare spilt til Wii og Ps3, Wii-versjonen hadde meget dårlig grafikk dessverre. Men Ps3 versjonen var vel heller ikke så mye å skryte av. Så kom Goldeneye Remake til Wii og DS, har bare den til Wii. Grafikken og gameplayet er mye bedre. Ble laget en versjon til Ps3 og 360 der også som het Goldeneye Reloaded. Så var det siste spill 007 Legends, var en bra ide, men spillet ble en skuffelse for mange, som førte til at Activision ga opp rettighetene til å lage Bond-spill. så har ikke kommet noen siden….

        Har prøvd AC…. men har ikke satt meg inn i det enda… men kommer nok.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg