TRØTT I TRYNET!

God ettermiddag, eller hva pokker det er som er mest politisk korrekt å si sånn egentlig akkurat nå.. Og nei, jeg er IKKE ettermiddags-gretten, bare dønn ærlig, hehe.. For saken er, og dette kommer til å overraske og sjokkere dere meget, at jeg ikke sov sånn veldig godt i natt.

Et kapittel jeg i grunn godt bare kunne skrevet om til dere nå, men siden jeg allerede har SNAKKET om det i min splitter nye video som jeg ganske random bestemte meg for å filme på et tidspunkt eller to i dag tidlig, ja så sier jeg heller: kjørrrr videoblogg!!

Ehm ja.. Og for dere som måtte være nysgjerrig på den filmanmeldelsen jeg teaset litt her nå så kommer den i løpet av kvelden en gang, så det er igrunn bare å holde ut så godt dere kan til da! ^^

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg