Menn som griner

Det jeg skal vise dere nå er ALT annet enn et særlig pent syn. Faktisk er det en video som er så klein å se på at selv jeg orker ikke å se på den, så om DERE nå skulle tenke at.. “Nei, denne videoen orker jeg faktisk ikke å se”, ja så er det helt greit. Jeg forstår dere kjempegodt. Og vel.. Jeg er litt usikker selv nå på hvorfor jeg egentlig drar opp igjen denne gamle “klassikeren”. Ikke bare legger jeg den inn i bloggen på nytt, men her om dagen så lastet jeg den altså opp på Youtube for andre gang også, da videoen som de av dere som orker straks skal få se opprinnelig ble fjernet for en del år tilbake, simpelthen fordi undertegnende selv syntes den var for klein å ha ute på nett mer.

Så ja.. Her har dere som måtte være interessert i å se en gammel video med meg som griner en gammel video med meg som griner.. Jeg antar at budskapet med denne re.postingen er: DERFOR prøver vi menn helst å holde tårene våre for oss selv. Fordi vi rett og slett blir så grusomt stygge når gråtemann først har kommet frem..

Takk for meg!! xD

6 kommentarer
    1. Ja, noen ganger blir det bare litt for mye! Bra å få det ut da. Kan selv ikke huske å ha grint siden 2010, men er ingen spesiell forklaring på det. Har mange mange ganger hatt lyst til å grine siden da, har lyst til det nå også, men får det ikke til!

    2. Dark Elf: Oh, 2010 ja.. Det begynner å bli noen år siden, hehe.. Og, hmm, tror kanskje jeg skjønner hva du mener. Jeg føler ihvertfall at jeg har bygget et innebygget “filter” opp gjennom oppveksten som i NOEN situasjoner har gjort det vanskeligere å vise enkelte følelser, som jeg kanskje egentlig faktisk burde ha vist der og da.

    3. Iselin Renée: Helt klart!.. Og takk, og, ja det samme andre veien også forsåvidt. Kjønn har jo sånn sett ikke så mye å si sånn egentlig da jeg sikkert vet om en del kvinner som ikke ser så veldig sjarmerende ut med grine-maske heller xD Sånn uten at jeg bare har sett det, eller tenkt noe særlig over det, enda. Hehe..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg