selfnote: IKKE PUBLISER DETTE INNLEGGET!

I det jeg starter på dette innlegget er det fremdeles mandag, klokken er 23.58, så det sier igrunn seg selv at jeg ikke gjør kjempelurt i å publisere dette innlegget så fort jeg er ferdig med det, forhåpentligvis innen maks en times tid. For tross alt så er jo dette et av de punktene hvor jeg virkelig ønsker å forbedre meg. Et punkt hvor jeg forsåvidt har bedret meg noe allerede, men som jeg fremdeles har litt mer å gå på. For.. Greit, det er alltids NOEN der ute som er våken og som av en eller annen grunn leser blogger like etter midnatt. Men vil jeg nå ut til flest mulig ved færrest mulig blogshouts og unødvendig spam diverse andre steder, ja så bør jeg nok vente til 12-tiden, 15-tiden, 18-tiden eller 21-tiden, ja noe rundt der? Man lærer så lenge man går, selv om noen går litt mer langsomt frem enn andre, DET skal både sies og skrives.

Så hva skjer egentlig i livet mitt akkurat nå? Vel, i “farta” sitter jeg bare og håper at denne natta ikke blir alt for lyssky. At jeg ihvertfall har kommet meg i både seng og drømmeland innen 05-tiden, da jeg ihvertfall har et håp om å få Skypet eller noe med ei venninne av meg i løpet av denne tirsdagen som jeg nå ser startet for 10 minutter siden. Altså, det går litt tregt når jeg skal skrive blogg, for jeg er ikke en av de som venter til alt er skrevet ferdig før jeg begynner å se over, rette skriveflei og sånn, neida, sånt gjør jeg for ca. annenhver setning jeg skriver jeg xD Men ja, uansett: Det hadde vært kult å fått til en video-samtale i løpet av denne tirsdagen. Ikke verdens under gang om det skjærer seg da det forhåpentligvis kommer flere sjanser..

Men sånn seriøst..
– kan noen fortelle meg hva klokka er?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg