Mine august-mål!

Nei, vet dere hva.. Nå er det på tide at jeg tar ordentlig tak i årene mine, forså å SLUTTE å ro. Jeg har rodd mer enn lenge nok nå. Det er på tide å hoppe i vannet, forlate den trygge båten min for en stund, og ja, rett og slett få litt vått på meg. Risikere å bli spist opp av et par haier, risikere å aldri finne tilbake, risikere å.. Dø. Men også: risikere å.. Bli forvandlet til en havdude forså å sammen med den deiligste havfruen i havet? Uansett.. Det er en stund siden jeg satte meg noen ordentlige mål nå. Jeg har lenge gått rundt og følt på en enorm meningsløshet. De siste par månedene har jeg levd litt for lenge i den såkalte dødskjedelige komfortsona. DET er det på tide å gjøre noe med.

Så DERFOR mine kjære vakre og entusiastiske skal jeg nå i løpet av dette innlegget sette meg 3 mål som jeg så godt jeg kan skal forsøke å oppnå/ gjennomføre før månedsskiftet august-september. Og så skal jeg i begynnelsen av den kommende måneden FORHÅPENTLIGVIS komme tilbake med en aldri så liten oppdatering på hvordan det hele har gått. Eventuelt ikke gått.

Mål nummer 1: Reise til et sted UTENFOR Oppdal.

Mål nummer 2: Intervjue noen for bloggen/ Youtube.

Mål nummer 3: Filme en ny dikt-video.

Wish me luck!

6 kommentarer
    1. Det er ikke bare enkelt å gå fra det trykke. Det kan gå mange veier som du sier. Det som er sikkert er at det ikke blir noen forandring om man ikke tørr å forlate det trygge. Så jeg er enig med deg, det vil bli tøft men jeg er sikker på at det blir vert det til slutt 🙂
      Fine mål, og masse lykke til! 🙂

    2. Kaja Borgersen: Nei, det er ikke bestandig det. Men apropos “trygt”. På en måte kan man jo si det er litt utrygt å forbli i den såkalte komfortsona også. At blir man der for lenge så blekner man, og i verste fall blir en mer depressiv og trist sjel, som i verste fall igjen kan føre til… Ja, litt forskjellig.

      Tusen takk, og takk for hyggelig kommentar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg