MINE KOMPLEKSER!

Gooooood mandag ettermiddag stort og smått!

Har dere hatt en flottunderlig helg? Det håper jeg så VIRKELIG. For livet er igrunn litt for kort til å sture seg bort i elendighet, feiler, problemer, komplekser, og visa versa. Hehe, så ironisk egentlig at nettopp JEG skulle skrive akkurat DET her nå, for når sant skal sies, ja til og med skrives, så er det pretty much nettopp det jeg har gjort over en lang, lang tid igjen nå. Kort fortalt så liker jeg meg selv og mitt ganske dårlig at the moment. Jeg liker IKKE det jeg ser når jeg ser meg selv i speilet. Det å redigere og se bilder av meg selv har nok en gang blitt noe jeg ikke takler så godt lengre, og det samme gjelder også å “måtte” “face” sannheten ved å se meg selv i video-format.

Og vel, alt dette har jeg “måttet” gjøre igjen i går kveld, da jeg etter litt om og men bestemte meg for å ihvertfall gjøre et forsøk på en ny episode av “Aylars videodagbok”, hvor jeg nå har tatt bladet litt vekk fra munnen, og bestemt meg for å snakke litt om dette noe sårbare og BEDRITNE temaet..

Så ja, dette er pretty much blitt min hverdag de siste par månedene.. Hvem skulle tro det?..

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg