Din jævla idiot <3

I kveld vil jeg bare takke deg for at DU er den idioten du er. Jeg kan rett og slett ikke få sagt nok ganger hvor mye jeg prissetter all din komplette ignoranse, hvor sterkt jeg ELSKER all din uendelige arroganse og idioti. Du er rett og slett helt sjef – sjefen over dumskap og uvitenhet. Det er slike som deg som gjør verden til et bedre sted å være. Det er mennesker som deg som dundrer løs med sitt ustoppelige ego, og sin forfengelighet alle burde se opp til. Det er mennesker som DEG som driter i klimaendringer, og som bare fortsetter, og fortsetter å spise måltid på måltid med ekte KJØTT, og som attpå til skryter av det i sosiale medier alle burde hatt som sitt o store forbilde.

Det er simpelthen bare helt fantastisk at slike som deg er til. Slike som deg som gauler høyt og skriker, og BJEFFER, KJEFTER og SMELLER for den minste lille ting uten å engang høre sin egen stemme. Det er slike som deg som rett og slett er helt sjef. Et forbilde av dimensjoner. Et idol som absolutt skulle vært masseprodusert, ja rett og slett bare pøst ut med unger til det ustanselige. Takk for at du er den uvitende drittsekken av en sjef som du tross alt er. Og takk for at du ikke er den sjefen du tror at du er. Hadde verden vært uten deg hadde slike som meg ikke hatt noen mening med livet. Uten mennesker som deg ville verden vært et friskere, fredeligere, og kanskje til og med et mindre selvisk sted, og DET er det ingen som ønsker. Er det vel? Jeg elsker alt ditt hat, jeg skjønner all din idioti, og jeg lar meg simpelthen inspirere av ditt totalt uinspirerte vesen.

Bildet er tatt fra: pixabay.com

Takk for at du bidrar til å gjøre verden til et litt bedre verre sted.
Dine etterkommere vil være deg evig takknemlig!

Stay goregeous!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg