2 truths & 1 lie

Fordi jeg kjeder meg – klarer noen der ute å spotte hvilke av disse tre påstandene som er sanne, og hvilken som bare er buuuuuuuullshit?

Påstand 1: Jeg pleide å be til Gud da jeg var barn
Påstand 2: Jeg har video-chattet med Rune Rudberg
Påstand 3: Jeg har betalt to venner av meg for å ha sex

Let the game begin! 😀


#2truthsand1lie #gjettelek #gud #religion #tro #kristendom #troskap #håp #motgang #runerudberg #skype #msn #videochat #kjendis #musiker #sex #vennskap #venner #just4fun #løgner #sannheten

7 kommentarer
    1. Hmm, dette var faktisk veldig vanskelig! Du ser ikke ut som en person som ville bedt til gud, men det betyr jo ikke at du ikke gjorde det som liten… Chat med Rune Rudberg er forsåvidt ikke umulig, men sjansen hadde vært større hvis du var jente (hehehe). Og å betale to venner for å ha sex kan vel være mulig for vi vet jo ikke om de allerede var sammen da du spurte og det står ingenting om at du skulle se på.. Hmm logisk sett ville jeg kanskje gjettet på 3 som usann, men la oss gå for nummer 2 bare for morro skyld 😉

    2. Jeg tenker i samme bane som Iselin Renee over; Nr.3 står frem som det umiddelbare, tilsynelatende åpenbare alternativet, så det syntes rett & slett for enkelt om dette skulle vise seg å være svaret..
      Jeg går imidlertid for nr.1, av den enkle grunn at jeg ikke helt ser hvordan ideen om en video-chat med Rune Rudberg kan poppe opp i hodet dersom det ikke var sant (ha ha ha).

    3. Iselin Renée: Sorry, men det er faktisk punkt nummer 3 som er den fake.

      Hadde et veldig stort “crush” på Rune Rudberg for noen år siden. Var en periode hvor det så og si bare var musikken hans jeg hørte på, og jeg brukte også en del tid på å lete etter intervjuer og sånn med han, da jeg syntes og fortsatt synes at han er en fantastisk person med en fantastisk fin og bra personlighet.

      Men det skal sies, sånn litt tilbake til punkt 3 igjen; Jeg har lenge lekt med tanken om å betale noen venner av meg for å ha sex, mens jeg skulle sitte å se på. Men foreløpig har jeg ikke helt hatt mot til det, og jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hvem som hadde vært mest “passende” å spørre heller..

    4. Det var da som faen (ha ha)..
      – Og sånn for ordens skyld, tror jeg vel det er et rimelig begrenset antall mennesker som har det i seg til å gå med på et tilbud a-la pkt 3, mens det blandt de øvrige vil være gode sjangser for en [svært] dårlig mottagelse (ha ha ha)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg