Du SUGER!!


Bildet er tatt fra: pixabay.com

Egentlig har jeg ikke så lite å klage over for tiden. Ihvertfall så er virkeligheten min slik nå at det aller meste jeg er litt misfornøyd med er ting jeg faktisk kan, og vil gjøre noe med. Og den eneste grunnen til at jeg er litt oppgitt akkurat nå er.. Jeg har ikke gjort disse tingene enda. Så alt i alt kan jeg igrunn bare skylde på meg selv, ikke noen vits i å forpeste resten av verden da med syt og pes.

Oh, ja.. Sånn apropos det..

Nei..

Det skal visst ikke være så lett.

.. Skal det vel?

Ha en konstruktiv dag!

5 kommentarer
    1. Som en klok mann sa engang, “kompliment kompliment kritikk.”
      Noe en annen klok mann sa “Er det en ting folk er veldig god på, så er det å være negativ. Er det en ting ikke er like flink til, så er det å være postiv. Rart med det.”
      Konstruktivitet er viktig, helt enig.
      Litt random jeg beklager, men jeg er irritert 😛 Det er ikke nødvendig å attributivere pixabay fordi det er CC0 der 0 betyr attribusjon er ikke nødvendig. Hvis du digger de så skrive heller en post om de.

    2. Det skal visst ikke være så lett nei 😛 Når du linka fra pixabay så kom jeg på den utfordringen du lagde, den hadde jeg helt glemt! Får se om jeg husker det nå da hehe 🙂

    3. Iselin Renée: Nei, det skal visst ikke være det. Fikk et par kommentarer fra en dude her om dagen om at jeg er utrolig barnslig for min alder. Og greit, jeg har noen interesser og hobbyer som sikkert virker barnslig for en del at en på 26 har. Men når det kommer til personligheten min, så tror ihvertfall jeg selv at jeg på flere måter er noe mer moden enn en god del på nettopp min alder. Jeg velger blant annet å holde meg for god til å skrive nedsettende ting om andre jeg ikke liker på nett, da jeg syns det er bedre å holde ting for meg selv om jeg ikke har noe godt å si om noen..

    4. Jon Kakapo: Og hvem var så disse mennene du siterer nå?

      Ja, jeg vet det med Pixabay. Men jeg velger å linke til de likevel jeg. For liksom. For om jeg bare skriver et eget innlegg om de forsvinner det innlegget fort i mengden ettersom jeg poster flere innlegg etterpå. Så da syns jeg heller det er bedre å linke til de hver gang jeg bruker noe fra den siden, fordi den siden fortjener virkelig at flest mulig blir klar over at siden finnes 🙂

      Liksom: Selv om noen ikke ber deg om å være hyggelig, eller å gjøre noe fint for dem, så er det ingenting som tilsier at man ikke kan gjøre det likevel, hvis man vil. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg