Han ANDRE fyren!

Det er kanskje noen av dere som husker at jeg for noen uker tilbake la ut et bilde på Instagram av noen som kinda tok noen skritt “ut fra skyggene”? Et mystisk vesen som tittet frem fra mørket? Vel, han har svært lenge holdt seg unna rampelyset nå, da han (i motsetning til blant annet meg selv) ikke er kjent for å være SÅ altfor glad i kamera, og visa versa. Men nå har jeg omsider klart å “lokke han frem”. Og vet dere hva?.. Det viser seg faktisk.. AT HAN ER MIN BROR!!

Så hvem er egentlig min bror? Hva har vi til felles, og hvilke forskjeller er det som står imellom oss og gjør at folk er i stand til å skille oss fra hverandre? Hvordan høres han ut? Er stemmen hans så lik min egen at det er umulig å merke forskjell? Og hvordan har det egentlig vært å leve i skyggen av han fyren som ikke akkurat bare har hatt et ikke-kontroversielt rykte på seg for en tid tilbake? Har han blitt mobbet for det, eller har folk og fe latt han være? Vel…

Håper at dere likte videoen. Og som allerede er blitt sagt – vil dere se flere videoer med min kjære bror er det bare å legge igjen en like eller fem, så skal dere ikke se bort ifra at jeg får “lokket han frem ut fra mørket” igjen om en liten stund! 😉

God kveld
Stay goregeous!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg