HÅR vs. SKJEGG!!

I løpet av de siste par månedene har jeg såvidt det er begynt å eksperimentere litt igjen med min egen kropp. Ikke fullt så mye når det kommer til den delen som fremdeles er i live, for alle vet jo at de beste vennene en gutt på min alder kan få, er de som er døde. Så.. Før jul hadde jeg som dere sikkert kan huske dekket til ansiktet mitt med mest mulig død og fordervelse. Etter nyttårsskiftet ble jeg lei, og bestemte meg så for å ta en veldig røff og effektiv Lilli Bendriss. Men SÅ ble jeg ensom igjen og bestemte meg for at denne gangen skulle de spinkle, små kadavrene få ligge helt øverst. Et forhold som jeg TROR startet i slutten av februar, og som varte til i dag ettermiddag.

Og ja, hva skal jeg si?.. Nå er jeg på en måte midt i en ny sørgeperiode igjen. Jeg sitter her og minner de glade glansdagene som var, med min venn skjegget, og sist, men kanskje ikke minst, min venn håret. Også, selv hvor feil jeg vet at det er av meg å tenke slik, så kan jeg likevel lite for det.. For HVEM liker jeg egentlig best? HVEM av disse to var det som gjorde meg aller mest godt? Hvilken av mine to døde venner har egentlig KLEDD MEG BEST?

Min gode venn Skjegget?…

… Eller – Mine gode venn Håret?


#hår #skjegg #ansikt #fjes #ansiktshår #barbering #skjønnhet #ytre #vote #forandringer #mann #menn #gutteaktig #selfie #fotos #selvportrett #versus #selvpleie #hårete #hairy #selvopptatt

5 kommentarer
    1. Kofi Nyarko: Hyggelig å høre 🙂 Nja, nå har jeg vært her i 8 år, så vet ikke hvor mye jeg egentlig kjemper med tanke på de topplistene lengre. Nå er det mer det med et noen lunde stabilt besøkstall, samt at jeg faktisk syns det er moro å lage ting for bloggen, som jeg føler betyr mest for meg 🙂

    2. Godt å høre. Ser at bloggen din er designet i en stilform, som er veldig kult, og som tilpasser deg på en kul måte. Det er imponerende, og motivasjonen din for blogging i 8 år har en stor påvirkningskraft. Stå på:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg