Apper på avveie!

Som den store trend-stalkeren jeg har begynt å bli har jeg jo helt klart latt merke til at det har blitt en aldri så liten “poppis” kanskje særlig det siste aller året å blottlegge større deler av det man har liggende på mobilen. Og jeg har nå gått rundt i noen dager og tenkt.. “Skal jeg gidde å gjøre det, er det egentlig noen som bryr seg om hva jeg har liggende der inne? Og hva skal jeg isåfall legge ut, og hva kan jeg helt fint droppe?”.

Jeg kom frem til at.. Jo, det finnes helt klart de av dere som faktisk vil sette pris på et slikt innlegg, DERFOR skal jeg nå gi de av dere dette måtte gjelde nettopp ET SLIK INNLEGG.. Men i og med at en av mine store ambisjoner her i livet er å bli famous, samt rotet med av Vegard Harm, så har jeg bestemt meg for å spare de aller mest intense tingene (tro meg, de finnes) til han, og resten av VG-folka. Så inntil videre er det først og fremst hvilke APPER jeg har liggende, dere skal få ta en titt på nå i dag. Så blir det opp til Mr Harm(løs) å bestemme når dere skal få sett resten.




Jezz!! – Det var altså det jeg har (installert) på mobilen av appz i skrivende stund. Skulle det være noen andre områder dere kunne tenkt dere å få snike litt ekstra, så må dere for Lucifers skyld bare ta og skrike ut. Det finnes sikkert NOE selv i 2018 som folk og sjøløver ikke har fått et innblikk i enda. Så skulle det være noe dere måtte brenne inne med, slipp løs flammene nå.

Eller for å si det på en annen måte…

Noen apper dere vil ha meg til å teste ut?
Har DU mange apper på telefonen din?


#apper #mobil #samsung #samsunggalaxy #facebook #instagram #snapchat #tv2sumo #snok #vegardharm #vgtv #dracarys #gameofthrones #tinder #angrybirds #spill #sjekking #privatliv

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg