Matsmart.com

Miljøet slutter forhåpentligvis aldri å være “in”. Ihvertfall ikke før det er helt ute. Og sånn bør det også være, og sånn skal det også være. Ja, nå skal ikke jeg skrive et sånn superlangt innlegg om miljøet, ihvertfall ikke ikveld.. Det jeg derimot har tenkt å skrive pittelitt om er matsmart.com som jeg bestemte meg for å gi en sjanse i uken som gikk.

Matsmart.com er kort fortalt et nettbutikk som selger varer som “vanlige” butikker ellers ville ha kastet enten fordi det er varer som snart går ut på dato, sesongvarer, eller pga bytte av forpakning. Bare for å nevne noe. Og fra denne nettsiden kan man få bestilt ganske mye forskjellig, blant annet drikke, pålegg, hygieniske produkter, vaskemidler, skjønnhetsprodukter, treningsprodukter, krydder, baby-produkter, og godteri. Igjen! – bare for å nevne noe. Og HER kan dere se hva JEG har kjøpt i denne første omgangen:

Må bare beklage for litt dårlige bilder her igjen nå. Jeg sliter med å få til gode bilder av flere ting samtidig. Er stort sett et eller annet som blir noe ufokusert, og når det kommer til plastikk så har lys og faens oldemor en evig tradisjon til å la seg reflektere, og DET merker jeg at jeg er litt lei av nå.. Er ikke akkurat min far opp av dage når det kommer til fotografering riktig enda, nei.

Men ja, ta gjerne og sjekk ut matsmart.com alle sammen – det vil være å gjøre både miljøet og økonomien deres en tjeneste. Så fremt dere faktisk kjøper noe da, vel og merke! xD

Har DU handlet hos Matsmart før?

8 kommentarer

Siste innlegg