Den siste jula?..

Hei og hå – så er vi inn i de salige juletider igjen!.. Og må denne jula bli en av de bedre. Ja, nei, jo, altså.. Ja, sånn var det ja, nå husker jeg omsider hva hensikten med dette innlegget var igjen, gamlefar begynner å bli gammel.. Hehe. Saken er nemlig den at jeg har en aldri så liten pakkesang til dere. En pakke som verken egentlig er en pakke, og som heller ikke innebærer eller inneholder noen sang, men som ihvertfall kan tolkes som en slags gave fra meg til dere. Eller dere har kanskje ikke savnet å se meg på video?

Spoiler alert!: Dere kan faktisk se meg danse sånn helt på slutten!! 😀

Stay skjeggtøs!

6 kommentarer
    1. Jeg har savnet å se deg på video!!
      Har begynt å drikke alko igjen selv.. det får humøret i sving si xD syns de ciderne er litt for søte i smaken. Foretrekker lys pissfarga pilsner 💖 budweiser er best

    2. Celina Noir: Naw, så hyggelig, og ikke minst veldig overraskende, hehe! ^^

      Aha, ja ^^ Akkurat når det gjelder farven så vet jeg lite om hvilke farger det har vært på de jeg har smakt foreløpig da jeg alltid drikker rett fra boks 🙂

    3. Tøft skjegg forresten!
      Og den siste Cæsar-episoden likte jeg ikke!! Hehe
      Det gir forsåvidt mening xD pleier å drikke av glass siden jeg drikker så sakte, også må jo øl’n være kald.
      Uansett helt enig med deg angående alkohol-konsum; de menneskene som drikker for å bli sørpings, og som blir høymeldt, de holder jeg meg langt unna.

    4. Celina Noir: Takk, takk.

      Jeg tror ikke du har lov av universet til å mene noe annet, så det overrasker meg ikke. Tror kanskje det står noen regler skrevet i stjernene at det bare er et veldig begrenset antall ting i hele verden vi kan og får lov til å være enige om.

      Aha 🙂 Grunnen til at jeg holder meg til boks er nok så enkel og så kjedelig som at det rett og slett bare er det jeg har blitt vandt til. Pluss at noen ganger hender det at det sparer meg for ekstra oppvask også, hehe.

      Jepp, fulle og høymeldte mennesker er og blir en jævla uting.. Se det er vi i det minste enige om.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg