Basic Hotel Bergen

Du store lille verden så fort tiden går. Jeg vet jeg har skrevet dette som en intro tidligere i høst, men du store lille verden. I de siste par dagene har jeg vinket litt med mitt fravær igjen her inne på bloggen. Og årsaken til det er rett og slett fordi jeg har vært opptatt med å gjøre noe helt, helt nytt som jeg foreløpig aldri hadde gjort før – jeg har nemlig bodd på hotell denne helgen, og ikke et hvilket som helst hotell, her snakker nemlig vi basic, nærmere sagt Basic Hotel Bergen.

Forhåpentligvis kommer det et lengre blogginnlegg med et par bilder og noe tekst litt senere denne uken, kanskje allerede senere i dag. Men til den tid kan dere som måtte gidde det “kose dere” med et par videosnutter jeg spilte inn i all kjedsomhet torsdag og fredag.

Har du bodd på hotell før?

10 kommentarer
    1. due: Ja, ikke sant! ^^ Er litt stolt av meg selv for det, selv om det altså ikke egentlig var noe nevneverdig vanskelig eller noe så lenge jeg altså hadde Google Maps tilgjengelig. Men hadde jeg ikke hatt det, ja, da hadde jeg nok sikkert tatt taxi for å si det sånn.

      Hadde det helt greit 🙂 Kommer kanskje et nytt innlegg litt senere i dag.

    2. Ja det er fint med kart på fremende plasser. Jeg eier ikke retnings sans, så det vet jeg alt om 🙂
      Gleder meg til å følge deg videre. Hvorfor få vi ikke se Sara? Det hadde vært gøy 🙂

    3. due: Enda godt jeg ikke er alene om akkurat det, hehe.

      Sara er ikke så veldig glad i å bli tatt bilde av eller filmet, dessverre. Men hvis du er nysgjerrig på hvordan hun ser ut så har hun et par bilder av seg selv på bloggen hennes: sarahelenem.blogg.no 🙂

    4. Yeyy, ny videodagbok! Jeg syntes det var kjempeinteressant å se, selv om du sier det ikke skjer så mye spennende xD hehe
      Du er veldig selvstendig, må si du er flink som greier å reise slik på egenhånd. Selv om det bare er ett år imellom oss, syns jeg du er mye mer voksen og selvstendig enn meg. Jeg håper inderlig jeg også kan klare å reise slik på egenhånd i fremtiden.
      Du kler godt skjeggvekst.
      Hva syntes du om halloween-brusen da? Skulle personlig gjerne hatt et brett med 24 bokser av den, hehe 😛

    5. Celina Noir: Hehe, de er ihvertfall ganske lite anstrengende å lage. Føler liksom ikke at jeg trenger å redigere de så “fancy” som jeg foreksempel innimellom gjør med et par av de andre video-prosjektene jeg produserer en gang i blant.

      Det tror jeg nok du kan få til. Og jeg har et tips til deg. Slik jeg ser det er det bare en ordentlig måte å komme over de forskjellige fryktene sine på når det kommer til reising, og det er å bare kaste seg uti det. Det er dritskummelt, særlig første gangen. Når jeg tok min aller første ordentlige alene-tur ut av bygda var jeg så urolig og bekymret og paranoid for alt som kunne gå galt (som at jeg skulle gå av på feil sted, ikke finne frem, at folk jeg eventuelt skulle psyke meg opp til å spørre om hjelp ikke kunne de språkene jeg kunne også videre) at jeg var på nære nippet til å bare gi opp og rett og slett kansellere hele opplegget sikkert to ganger, MINST. Men jeg gjorde det. Og den følelsen av å ha klart det etterpå, samt alle opplevelsene turen brang med seg (som STORT SETT var gode), gjorde det hele verdt det.

      Og jeg skal være helt ærlig igjen her nå.. Selv om jeg nå har tatt seks-sju turer helt for meg selv, så gruer jeg meg fortsatt litt innimellom til neste gang jeg skal ta buss igjen, eller et eller annet annet jeg allerede har gjort noen ganger nå. Men, når det igjen er sagt så er jeg lagt ifra så nervøs nå lengre som jeg var særlig da jeg bestemte meg for at “NÅ er det på tide å bare kaste meg uti det en aller første gang”.

      Så ja, kort oppsummert: Jeg vet virkelig hvor skummelt og ubehagelig og nærmest traumatisk det kan virke å “utsette” seg for noe helt nytt og fremmed, men det blir neppe bedre av å gå rundt og vente på at du skal bli tøffere også videre. For slike ting skjer ikke av seg selv, du er dessverre nesten nødt til å bare gjøre det rett og slett, enten det eller la være å gjøre det noen sinne..

      Når det kommer til Halloween-brusen så savner jeg den gamle, den som de hadde på Rema 1000 for noen år tilbake. Ikke nevneverdig fan av denne nye ananasbrusen, så dette blir nok mest sannsynlig et engangskjøp for min del da jeg ikke er så glad i ananas. Men boksene er kule da! ^^ Men smaken.. Ikke så fan.. xD

    6. Takk for så langt, og ikke minst motiverende svar å lese.
      Jeg tenker også det at.. Når du klarer å reise slik på egenhånd, er det i seg selv en motivasjon for at også jeg kan klare det. Siden vi begge har asperger.
      Jeg har tenkt til å gi det et forsøk senere, men jeg ønsker å komme litt lenger i “hormonprosessen” først.
      Kjenner ikke til de halloween-brusene fra Rena 1000, men hadde nok likt dem jeg xD jeg liker ananas! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg