Instagram LAT(T)E(r)ly #3

Hei hå, nå er det Halloween igjen!! Vi lager faen-skap og svaiser innom skog og grav igjen!! Hei hå, bli med og drepe min venn, for her er både Charles og familien, og døde beinrangel-menn, og edderkopper, kakerlakker og nusselige vampyrmenn.

Ja, det er skrekkelig hvor fort tiden går. Før vi vet ordet av det ligger vi på vårt siste hvilested alle mann (og dere kvinner slipper heller ikke unna) og ser livet passere i en middelmodig revy regissert av selveste revy-kongen himself, Mr. Satan. Det har allerede gått en måned siden jeg sist satte meg ned med min heslige k(r)opp og tigget om at de av dere som enda ikke følger meg på Instagram nå skulle få hodet ut fra det stedet solstrålene ikke ønsker å skinne. Og apropos lys og varme; her er NOE av det jeg har lagt ut på Instagrammen siden dengang da:

Jeg vet at mange av dere allerede har joinet kulten nå, men jeg vet at OGSÅ at det fremdeles finnes syndere og unnasluntrere her inne som enda som tror dere kan komme dere unna enten fordi atte eller bare fordi derfor. Onkel Kuklinski vet nemlig godt hvem de av dere dette gjelder er, og han vet hvor dere fuckings bor. Så med mindre dere faktisk ønsker å våkne opp i en larves kropp i midten av november så tar dere å melder dere inn NÅ!! Mohahahahaha!! – @aylarkuklinski

Håper alle får en motbydelig aften!


#sosialemedia #instagram #foto #bilder #mobil #instagramlately #halloween #horror #spøkelser #spøkelse #gjenferd #ondskap #cider #stephenking #vampyr #vampyrer #oppdal #hobby #mørke

2 kommentarer
    1. Uffameg ikke slakt meg onkel satan Kuklinski! 🙁 har dessverre ingen instagram-konto og følge deg med, og akter heller ikke å lage en, si!

    2. Celina Noir: Onkel Satan Kuklinski? Det er ikke jeg som er Satan her, Sputnik det. Hmm, nei, jeg har hørt de ryktene om at du ikke helt vet ditt eget beste akkurat der.. Men ikke alle ønsker seg lykke i livet, antar jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg