Skammens hule

– Bilder tatt av: Arvid Storli.

Kan du se hva jeg kan se?

10 kommentarer
    1. God formiddag ,disse bildene kan leses på mage måter ,selv leser jeg de som ett mørke ,noe du vil komme vekk fra du føler deg innesperret , har jeg rett ?
      vil du ta turen innom meg og lese Å være Original.
      Det kommer ett nytt innlegg ganske straks En Mørk Familie Hemmelighet , ett tema som befinner seg bak mange lukkede dører rundt omkring i Norges land.
      Ha en flott dag
      Fra Sissel

    2. sisselgu: Foreløpig så er du nærmest “sannheten”. Og siden du har kommet såpass nærme kan jeg vel si at det hjelper ikke egentlig noe hvor mye man måtte studere disse bildene, for det jeg ser, eller har sett er dessverre og heldigvis et helt annet sted. Bak kamera. Rundt omkring alle andre steder, enn nettopp i de to bildene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg