Et sårt punkt

– Bildet er tatt av: Arvid Storli.

God kveld alle sammen. Har dere hatt en okey dag i dag? Jeg håper dere har hatt en okey dag i dag, for det har ihvertfall jeg. I hvertfall hvis vi bare totalt tar og glemmer den forbaska natta som jeg mer eller mindre måtte lide meg gjennom for å komme til den. For greia er at jeg har ikke sovet noe spesielt godt natt til i dag i hele tatt. Halsen min har nemlig begynt å klø, noe jeg særlig kjenner på når jeg svelger. Og jeg er jo selvfølgelig en av de som gjerne blir liggende å svelge flere ganger i løpet av en time, sånn selv om jeg egentlig ikke trenger det eller vil det, så, ja… Akkurat i dag har jeg faktisk vært mer kjær i selve dagen enn den berømmelige natten.

Når jeg omsider bestemte meg for å gi opp søvnen helt oppdaget jeg at pappa hadde sendt meg en sms hvor han lurte på om vi skulle møtes for å ta noen bilder i ettermiddag som jeg hadde spurt han om han ville hjelpe meg med like før helgen. Og sånn med tanke på hvor dårlig og hvor lite jeg har sovet i natt så skal jeg ikke lyve.. Jeg VURDERTE å bare droppe det hele en stund før jeg til slutt svarte, men heldigvis klarte jeg å komme på bedre tanker litt etterhvert. Så alt i alt har DAGEN i dag ikke vært så verst. Jeg og pappa har tilbragt en del tid sammen, og han har hjulpet meg med å ta en hel del kule, skumle og mystiske bilder som jeg gleder meg til å vise dere.

Flere som sliter med sår hals?

7 kommentarer
    1. Uff da. Jeg sliter litt med dette ennå. Var forkjølet da jeg møtte deg sist søndag også. Håper det IKKE er jeg som har smittet deg …. Tror ikke det !
      Så gøy å høre at du faren din ville at dere skulle finne på noe 🙂 Gleder meg virkelig til å se bildene. Det bildet på denne bloggen er kjempefint 🙂
      Håper at dagen din fortsetter å være fin <3

    2. due: Aha, tja, det er jo en mulighet, men når det igjen er sagt har jeg møtt på flere forskjellige folk de siste dagene. PLUSS at forkjøla/ influensa er jo noe alle får en gang i blant uansett, såå.

      Ja ikke sant. Har et par godbiter liggende som jeg gleder meg å legge ut litt etterhvert nå. Har vurdert om jeg skulle legge de ut samlet i et lengre innlegg, men vil heller spare litt på de så jeg har noe liggende når jeg faktisk trenger de litt mer spesifikt. Så er ikke jeg en fyr som liker å bruke samme bildet flere ganger heller.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg