Hotel Cæsars siste stikk!


© Bildet er tatt fra tv2.no

Helt ærlig så burde jeg vel egentlig ha funnet senga nå. Eller, jeg vet jo hvor den er, jeg har bare ikke giddet å lagt meg i den riktig enda. Tenkte jeg skulle det for 5-10 minutter siden, men så dukket det opp noe, igjen. Nemlig den aller siste høst-promoen til Hotel Cæsar. Altså – den aller siste promoen som serien kommer til å publisere noen gang. 

For som kjent så er jo hotellet godt inn i sin aller siste sesong nå, dessverre.. Enyway, det er ikke noe grunn til å gråte så alt for mye over akkurat det riktig enda, for frem til midten av desember skal vi som ihvertfall har råd til det få servert både det ene og det andre av heftig dramaturgi, se bare på dette her:

Her snakker vi heftige greier altså. Til alle dere som helt har sluttet å se på serien, og som heller ikke har tenkt å ta det opp igjen etter å ha sett på denne videoen her – SKAM DERE!! Retten og sletten.. Retten. Og. Sletten.

Vel, ja, nå tror jeg altså at jeg skal gå og lade batteriene litt. Har sittet og vurdert litt om jeg skal holde meg våken helt til Game of Thrones i natt, men har kommet frem til at jeg heller tar sjansen på å se episoden i morgen en gang, og at det går helt fint uten at jeg får slengt noen spoilere i trynet før jeg altså har sett den siste episoden selv.

GOD NATT ALLE SAMMEN!


#hotelcæsar #tv2 #tv2sumo #såpeopera #drama #såpe #tvserier #høstpromo #intriger #action #kvalitet #voldekt #penger #økonomi #drap #krim #drapsgåte #mord #hotell #jensaugust #serier

5 kommentarer
    1. Wow! Må si den promoen gjorde intrykk! Særlig det med Jens August og Ninni. En remake av den aller første scenen fra 1998!! Tror jeg skal begynne å se litt igjen nå. Har en del jeg må få sett. Sesong 1 må jeg se før nyttår siden det står på sumo at den forsvinner etter da. Mens resten av sesongene blir der i ca 6000 år til tydeligvis…. Må også få sett gjennom Sumo sesongen.

    2. Dark Elf: Hmm, disse datoene til Tv2 Sumo er ikke til å bli helt klok av. Ser det varierer litt når de går ut, så lurer litt på hva som egentlig er tilfellet akkurat der..

      For mens noen visstnok går ut til nyttår så har vi også de som skal gå ut om ca. 6000 år som du påpeker, men så har vi sesong 34 som i følge datostemplingen skal ligge til 2027.. xD

    3. Er ikke sånn veeldig glad i de promovideoene der. Noen ting ble jo spoila.
      Kåre er favoritten blant karakterene som er aktive i serien nå. Savner Kai.

    4. Celina Noir: Hmm, nå er det “like før” jeg lurer på om vi har noe til felles her i hele tatt xD Jeg derimot kan like spoilere. Da Cæsar enda gikk på tv scannet jeg tv-guiden og resten av nettet for det som var av hint og sånn om hva som skulle skje i fremtiden. Og i forfjor var jeg helt håpløs på det der, sjekket innom Facebook-siden til Cæsar flere ganger om dagen hele sommerferien i håp om at de endelig hadde lagt ut promoen for den høsten som vi hadde i vente da.

      Er litt usikker på hvem jeg har som min favoritt nå, men ikke Kåre. Tror kanskje det må bli Elise for min del akkurat nå. Enten det ellers så lurer jeg på om jeg skal gå for Elin på 513, hehe.

    5. Hehe ja, må si vi er veldig ulike. Som regel ulikt syn på det meste, vi, og totalt forskjellig verdi på ting vi liker. Er vant med det, har ikke funnet noen makne til meg enda, godt er vel det.
      Kan virkelig ikke forstå at du vil ha spoilere. Spesielt ikke i hotel cæsar, da vet man jo alt som skjer hele tiden! xD
      Elise og Beate er nok dem karakteren jeg liker minst på hotellet fra denne sesongen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg