Alice Cooper – Paranormal

God morgen alle sammen. Jeg skal være helt fuckings ærlig med dere nå. Jeg føler ikke egentlig sånn kjempemasse for å blogge noe særlig i skrivende stund, men det er likevel en viktig “hendelse” som nå gjør at jeg sitter og skriver bittelitt til dere likevel – I natt kom nemlig E.N.D.E.L.I.G det nye Alice Cooper-albumet “Paranormal” ut!!

Og siden jeg var ganske tidlig ute med å forhåndsbestille det så kunne jeg faktisk ta meg en tur ut av huset og hente den fysiske utgaven i ei lita pakke som lå i en gjennomsiktig plastikkpose som PostNord hadde valgt å henge opp ved siden av postkassa mi. Ja, jo, så slapp jeg ihvertfall å gå til postkontoret i dag. Det er da ihvertfall noe, for akkurat det hadde ikke fristet så veldig nå.

Jeg har nå hørt gjennom hele albumet totalt to ganger, og jeg syns foreløpig at det er veldig midt på treet. Det vil neppe komme til å bli rangert som en av mine topp fem favoritter, men det er mulig at jeg etter et par gjennomhøringer til ihvertfall vil plassere dette albumet som et av de 15 beste Alice Cooper-platene som er laget til nå. Og for dere som måtte lure – “Paranormal” er det 27 Alice Cooper-albumet i rekken.

Oh ja, det må jeg forresten ikke glemme.. Det var ikke “bare” denne cden som lå i en eske i en pose ved siden av postkassa mi i natt. Det fulgte nemlig med en t-skjorte også. Riktignok så er den etter min mening litt for stor (det sa forøvrig kjerringa også), men det var dessverre det minste alternativet Cdon hadde å by på, så da var det litt for stor t-skjorte, eller ikke noe t-skjorte i hele tatt. Så da ble det litt for stor t-skjorte denne gangen her.

Og ja, jeg vet jeg ser litt alvorlig ut på dette ene bildet rett under her nå, men det er kort fortalt pga at det begynner å bli en stund siden jeg sto opp. Samt at jeg burde fått i meg noe mat snart, noe jeg har tenkt å gjøre så straks dette innlegget er ute.

Men i og med at Alice ikke gir ut et nytt album hvert bidige år lengre, og siden det faktisk er en del år siden sist nå, og siden det også ikke er heeelt utenkelig at dette blir det aller siste han rekker å gi ut, så følte jeg at jeg likevel hadde litt lyst til å dele denne gleden med dere akkurat her, akkurat nå! Seeelv om jeg altså er pittelitt redusert for øyeblikket.. xD

Liker du Alice Cooper? Nei, forresten.. Vi bare dropper å ha noe siste spørsmål denne gangen. Jeg mener.. Hvem faen liker ikke Alice Cooper liksom?! xD

2 kommentarer
    1. Tjuesyvende plata? Damn han der står i! Alice Cooper er en legende, men kjenner ikke så altfor godt til musikken selv. Men liker Bed Of Nails, og Poison såklart, også syns jeg I’m Eighteen er ganske kul.

    2. Celina Noir: Jepp, ihvertfall om man teller med alt som er gitt ut av “Alice Cooper” bandet OG soloartisten. Men teller man “bare” de albumene han har hatt etter at “Alice Cooper” gikk fra å være et band til en soloartist: 19. Ihvertfall om vi først og fremst skal fokusere på studioalbumene, for hvis vi skal ta med diverse offisielle kompilasjonsalbum i tillegg så blir det plutselig enda litt mer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg