Last out

DETTE innlegget har jeg vært litt usikker på om jeg skulle lage nå, men her kommer det – Jeg har fått post igjen!! Okei, med den introen så kan jeg kanskje forklare litt om HVORFOR jeg har vært litt frem og tilbake på om jeg burde lage dette innlegget eller ikke. Først og fremst: latskap. Og nummer to (høh-høh): Jeg har allerede sånn egentlig blottlagt dagens post på Instagram og Snapchat. Så det å kline ut bilder av de eksakt samme tingene her inne også nå gjør at de bildene jeg har lagt ut på de to andre steder i dag plutselig blir hakket mindre “eksklusive”, men, men xD

På en annen side – jeg har ikke noe særlig annet å ta for meg. Eller, jo, tja, jo, egentlig. Jeg kunne forsåvidt kastet meg på tredje episode av Orange Is The New Black (sesong 5), men, hmm, jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg ikke har valgt å gjøre det i stede nå, sånn egentlig.. Men hey, samma det. Her har dere altså et nytt “se hva jeg har fått i posten”-innlegg!! 😀

Har du mottatt noe kult i posten den siste uken?

stay goregeous 

2 kommentarer
    1. Sharone: Jipp, ihvertfall toern (høh-høh), og Whistleblower. Eneren har jeg allerede spilt, ikke rundet, men.. Spørs om jeg kommer til å gjøre det med det første da jeg allerede har sett to andre runde det på Youtube, så jeg føler sånn sett at jeg allerede har gjort det første spillet ferdig nå likevel xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg