WANTED!

Splitter mine nedbrente brannbukser og andre buksevester som har gått rett vest de siste dagene.. Vet dere hva? Jeg har kjøpt meg is, og det er jammen en stund siden sist nå!! Først og fremst så skyldes det faktum at jeg har lagt is-spisingen litt på is de siste månedene at jeg, vel, ikke egentlig er så glad i is. Men når det igjen er skrevet sort på hvitt så er det ikke sånn at jeg ikke kan fordra det heller, hallo liksom, hvem er det som ikke er glad i is??

Vel, jeg er altså midt på isbegeret akkurat der. Ehm… Nei, vet dere hva. Nå gikk det opp for meg at jeg nesten har løyet litt for dere. For jeg er nok kanskje bittelitt mer glad i is enn hva jeg har gitt inntrykk for her nå. For skal jeg skru opp ærligheten litt til; den største årsaken er nok først og fremst at jeg nesten aldri har plass i fryserskapet mitt.. xD Meeeen – i dag har jeg altså kjøpt meg is, rett og slett fordi Sophie Elise fikk all tvil til å smelte her om dagen! ^^

Hva er din Wanted-favoritt?

⊗ stay goregeous ⊗

4 kommentarer
    1. Mia: Aldri smakt den selv heller faktisk, foreløpig xD Men tenker det blir til helga en gang. Akkurat i kveld og i morgen kveld har jeg planer om å dytte i meg litt taco så da er det greit å ikke putte inn alt for mye “kraftige” saker på forhånd, og tviler litt på at jeg orker noe is rett etter jeg har spist taco og xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg