Verdens lengste powernap?

Så var det det evige kapitlet i livet mitt relatert til den berømmelige døgnrytmen igjen da. Tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke ligget i senga mi siden mandag 15. mai, 19-tiden en gang. Det var egentlig meningen at jeg skulle gå og legge meg i 10/ 11-tiden i går (16. mai), etter å ha fått i meg noen fiskepinner og litt ris, men det ble da ikke helt sånn.

For etter at jeg hadde skrudd av pcen, bøyet jeg meg litt ned mot sofaen og tenkte at jeg bare skulle ligge der i 3-5 minutter, og SÅ skulle jeg gå på badet, pusse tennene, forså å legge meg i senga.. Men for å si det sånn, jeg kom meg ikke opp fra sofafaen igjen før klokken var nærmere 21. Jepp, en 11 timer-ish lang “powernap”.

Tenkte for en stund siden at jeg skulle prøve å faktisk legge meg i senga nå, da jeg ikke sover sånn kjempegodt på sofafaen, men jeg kjenner meg selv så alt for godt; jeg VET at det ikke kommer til å skje. Jeg er ikke trett heller, så derfor har jeg rett og slett forandret litt på planene, og de ser nå slike ut:

Hva er den lengste “powernappen” du har tatt?

Stay goregeous!

4 kommentarer
    1. Lengste powernapen jeg har hatt varte fra 17.mai kl 18.30 til 18.mai kl.21ish. Over ett døgn assa…det var i 2002 og jepp,det var det året jeg var russ. Ferdigfesta russ kan man si…

    2. wenchepia: Oi!!! Det hørtes da egentlig litt ekstremt ut!! Nå har jeg aldri festet noe særlig, og aldri vært beruset på noe alkhol-holdig, men.. Wow! :-O

      Nå følte jeg meg ihvertfall litt bedre enn hva jeg gjorde for litt siden 😀 Takk! ^^

    3. Hehe!! Ekstremnap heller enn powernap ja^^
      Imponert,aldri vært berusa? *applaus* det er godt gjort!! Går lenger og lenger mellom hver gang her,er nok snart totalavholds sjøl.

    4. wenchepia: Hehe, ja xD

      Ikke ruset på alkohol ihvertfall. Men jeg har jo fått i meg en del energidrikker i løpet av livet, og det gir jo en slags beruselse det også av hva jeg har forstått. Men alkohol, nei 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg