Det store tomrom

Her er det meningen at det skal stå noe. Først prøvde jeg å finne mannen i gata, tenkte å spørre om han kunne stille opp, men han var dessverre opptatt med kvinnen på motorvegen. Så prøvde jeg å spørre store stå om han ville være til hjelp, men store stå hadde dessverre krympet etter at han la alle fremtidsplanene på is her om dagen.

Så prøvde jeg å finne noen skilt i håp om å få låne og samtidig få sette de opp her for en liten stund, men alt jeg fant var bare et par nystrøkne singleter. Så begynte jeg desperat å ligge meg opp i høyden, men etterhvert slo høydeskrekken til og jeg falt på et meget usjarmerende vis ned igjen.

Nå ligger jeg her rett ut, slapp og lei. Jakten på å finne noe eller noen som kan fylle opp dette bleke, triste tomrommet med noe interessant, underholdende og meningsfylt har feilet katastrofalt, akkurat som den gangen alle kommaene prøvde å stille seg på rekke og rad bak onkel spørsmålstegn. Det gikk bare så ille, ille galt.

Spørsmålsmannen kunne heller ikke stille opp i dag!..

5 kommentarer
    1. KULT bilde! 😉 Men hvis du kjeder deg, lag en video? Jeg pleier å tvinge meg selv tilbake under slike “tomrom”. Men noen ganger er det kanskje lettere sagt enn gjort. Ha en fin dag videre! / Mali

    2. Det er absolutt ingen dum ide, og uten å røpe noe veldig konkret enda kan jeg ihvertfall fortelle at jeg har en ny video i tankene mine, en ny underholdningsvideo! 🙂

      Håper du også får en flott dag! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg