Who am I?

På skolen er jeg… Historie. Ihvertfall inntil videre. Tenkt et par ganger på å gjøre “comeback”, men foreløpig har det bare ikke skjedd.

På shopping er jeg… Han som neppe kommer til å komme hjem igjen med særlig mye penger.

Hjemme alene er jeg… En blanding av meg selv og meg – også kjent som fullstendig kaos.

I diskusjoner er jeg… Han som snart skal få sitte igjen med en venn mindre.

På biltur er jeg… Stort sett han som kjemper for harde livet om å ikke kaste opp.

På flyet er jeg… Høyt oppe, sånn sett ingen forskjell på når jeg har sånn såkalt bakkekontakt.

I telefonen er jeg… Veldig, veldig sjelden.

På melding er jeg… Enten han veldig pratsomme, eller han totalt uinteresserte.

På internett er jeg… Stort sett litt mer hyggelig enn Trump.

På kino er jeg… Han som sitter og lurer på hvordan jeg mest effektivt kan kverke alle rundt meg, forså å komme unna med det.

På snapchat er jeg… Han som ingen liker.

På kjøkkenet er jeg… Akkurat som et knekkebrød, altså helt okey.

På treningsstudio er jeg… Ventet.

På tivoli er jeg… Han som ingen kjenner.

Spørsmålene har jeg rappet fra bloggene til Nora Piscopo og Hege Kristin – håper jeg er tilgitt <3

Stay goregeous!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg