Tål-mo… HVA?!

Jeg har spurt dere før, og jeg spør dere så gjerne igjen. Hva faen er tålmodighet for noe? Når denne setningen blir skrevet er klokken 07.08, og det er litt under to timer til jeg kan stikke ut for å hente en pakke på Spar. Nei, to pakker faktisk. Noen filmer (“Olsenbanden”-filmene, samt “Jakten på nyresteinen”), samt to stykk minnekort til pcen. Ja, altså – saken er at maskina mi har hatt noen utrolige leie tendenser til å krasje den siste tiden mens jeg har forsøkt å rendre diverse videoer. Bare den ene “Hviskelek”-videoen som jeg publiserte forrige uke tok meg ihvertfall 6 nervepirrende forsøk før det faktisk gikk. Og med tanke på at nesten hvert forsøk brukte omtrent en hel time før plutselig alt gikk til helvete så kan dere bare tenke dere at jeg satt der og var rimelig frustrert til slutt, særlig med tanke på at for hver gang maskina krasjer under en slik prosess så må man starte helt på 0 igjen ved neste forsøk. Forbanna drittopplegg! xD

Enyway.. På fredag fikk jeg melding om at de nye minnebrikkene hadde kommet, så forhåpentligvis får jeg nok byttet ut de som står i maskina mi nå om ikke alt for lenge (noe jeg dessverre må ha litt hjelp til, så derfor ikke helt sikker på når det faktisk blir gjort). Og jeg HÅPER virkelig at det er minnet mitt som faktisk er problemet. For jeg har scannet maskina for virus og dritt og lort flere ganger, til det kjedsommelige, uten å funnet noe som helst. Og det er ikke akkurat sånn at jeg har dårlig med plass på noen av harddiskene mine heller. Huff! – hvis det viser seg at pcen min fortsatt sliter med å rendre videoer etter at minnebrikkene er skiftet ut… Da tror jeg nesten at jeg kommer opp til å ende opp som en drapsmann i løpet av en fremtid ikke så himla langt unna… Be aware!

Ah, se det. Nå har klokka rukket å bli 07.19. Altså er det litt over 10 minutter siden sist jeg tenkte tanken på å fortelle dere hva klokka er når jeg nå sitter å skriver på dette innlegget som jeg ikke aner når nettopp du som nå sitter og leser har valgt å, vel, lese det. Uansett… I skrivende stund er det FOR MEG fortsatt en stund til før klokka blir 09. Hmm, hva i pokker pokkersen skal jeg gjøre på til da… Hmm, kanskje jeg skal ta et par bilder til dette blogginnlegget.. Kanskje handle litt et eller annet sted som allerede har valgt å åpne dørene sine, eventuelt invitere den ene søppelposen som står i gangen med ut på en date, kanskje, kanskje, kanskje.

Hvor jævla god er du på tålmodigHEIT?

Stay goregeous!

4 kommentarer
    1. Tålmodighet er ikke alltid til stede her heller, men heldigvis stort sett 😛 På slike ting du nevner her hadde jeg nok klikket i vinkel for lengst 😛 ha ha.. Håper det hjelper å bytte minnekort da!

    2. Elevele: I see! ^^ Og det skal sies, jeg har mine områder hvor tålmodigheten kan ha funnet på å lagt seg på plass jeg også. Men da er det helst innen noe som ikke betyr så alt for mye for meg. Har f.eks ventet et par måneder nå på at Platekompaniet skal sende meg noen konsert-dvder, uten at det har gjort meg noe særlig at jeg enda ikke har mottatt noe oppdatering fra de om akkurat de bestillingene. Så joda, i noen tilfeller kan også jeg være tålmodig, men når vi snakker “stort sett”, så en den dessverre ikke der for min del xD

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg