Hei på deg 2017!

Og DER var visst bloggpausen min i likhet med det elskverdige 2016 ENDELIG over. Hallo alle sammen!! Har dere hatt en fin jul? Har ikke nyttårsaften vært så aller verst?.. Hmm. Til samtlige av dere eventuelt måtte finne på å svare i kommentarfeltet lengre nede (i tilfelle blogg er nytt for deg) kan jeg ikke gjøre stort annet enn å svare for min egen del: Jeg har hatt det helt greit i jula.

Faktisk har dette vært den første jula på veldig mange år hvor jeg ikke har kjent på noe depresjon, eller følelse av ensomhet i hele tatt – til tross for at jeg faktisk har vært helt alene hele jula. Og jeg har hatt en ok nyttårsaften. Sov for det meste på dagtid og hey – hvis jeg sier noe særlig mer nå blir det som å spoilere den fantastiske videobloggen jeg har laget for dere for et par timer siden! 😀

Har du hatt en allright nyttårsaften?
Har du noen forsetter for dette nye året?

Stay goregeous!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg