Psycho!!

Okei.. Bare så det er sagt. Det skal som regel litt til for at noen skal klare å sette et lite støkk i meg lengre, men for et par minutter siden fikk jeg det jeg vil kalle et aldri så lite ubehagelig overraskelses”besøk”..

På fredag la jeg ut det jeg selv mente og fremdeles mener er en ganske uskyldig spøk. Jepp, jeg sikter til den “Bekjennelsen“-jeg gjorde i helga. Når jeg akkurat hadde lastet den opp på fredag følte jeg på forhånd litt dårlig samvittighet for alle de som eventuelt måtte føle seg litt lurt, men det jeg ikke hadde tatt like mye høyde for var at dette skulle vise seg å bli en video som også enkelte skulle la seg provosere over.

Og det var nettopp det dette overraskelse-“besøket” jeg nå har blitt utsatt for faktisk gjaldt.. Skal ikke nevne noen navn, men kort fortalt hadde jeg tydeligvis ei venninne som virkelig anser denne spøken som jævlig smakløs og forkastelig (for å bruke hennes egne ord). Hun syntes virkelig ikke at man skulle hatt lov til å tulle på den måten jeg nå har gjort..

Greia er, slik jeg forsto det, at hun trodde det faktisk var noe alvorlig, så når hun omsider hadde kommet til slutten av snutten.. Ja, det falt med andre ord ikke i god jord.. Og, nei, jeg prøver ikke å lage rim med vilje akkurat nå 😛

Kjenner at rett og slett er jeg litt frustrert. Okei, jeg kan på en måte skjønne at denne videoen kunne virke litt unødvendig på enkelte, men en slik rett-på-døra-reaksjon, har jeg aldri opplevd før. Og jeg har helt ærlig aldri trodd at jeg skulle oppleve det heller.. Men jeg antar.. Folk er forskjellige.. Og vips kan det se ut som vennelista mi nok en gang er et medlem færre igjen.

Sånn – nå som jeg har fått klemt ut litt frustrasjon er det vel rett på badet for å legge en kald klut på venstre kinn… Enkelte kvinnfolk slår nemlig fra seg ganske hardt hvis de først føler for det.. Så da vet dere det.

Stay goregeous..

9 kommentarer
    1. Denne bekjennelsen-videoen din hørtes ganske alvorlig ut da! Jeg reagerte mest på at du viste så sterke og klare følelser, videoen din var innlevelsesverdig som faen xD Jeg har kun sett så sterke følelser fra deg i en annen film, og da tøyset du ikke, da var du ganske sint på posten!
      Og jeg fikk selv høy hjertebank og ble urolig for deg underveis i filmen. For jeg kunne i tillegg relatere til det; fulle mennesker på kvelden lar meg sjeldent være i fred.
      Men etter å ha sett denne filmen har altså vedkommende oppsøkt deg hjemme og fiket til deg på døren. Dette er jo faktisk ganske utrolig hahaha jeg mener, at noen gjør det, fordi du lurte dem, tøyset litt med oss seere xD
      Helt ærlig, du som eksponerer så mye av livet ditt på Internett, bruker såpass mye tid på det, så syns jeg det er “innafor” å lage en slik video xD

    2. C Noir: Altså, nå har jeg aldri vært den flinkeste til å sette meg inn i hvordan andre mennesker føler og ser ting på, så er bare det sagt. Og jeg kan også legge til at jeg forstår at noen syntes denne videoen føltes litt ubehagelig, særlig for mine aller nærmeste, sånn helt frem til slutten..

      Og jeg fikk faktisk noen kommentarer fra enkelte på fredag like etter at jeg la den ut. Blant annet en Snapchat-melding som låt noe som dette “Haha, den siste videoen din”, et bilde hvor vedkommende som hadde sendt bilde så ut som hun “klappet” til seg selv i panna av fortvilelse fordi hun “gikk på”. Men hun vet jeg likevel så ihvertfall noe av “humoren” i det, for hun har ikke slettet meg fra Facebook eller noe sånt ihvertfall xD

      Men hun som nå kom på døra mi nå i kveld.. Nei, den hadde jeg nok ikke kunne fantasert meg til en gang, enda jeg har ganske god fantasi og kan fort se for meg og tenke ut mye rart.. Men igjen, enkelte mennesker er ganske forskjellige fra hverandre, hvis det gir mening.

    3. hahaha må bare flire jeg ass, komme å fike til deg… Ganske innlysende du klarte lage noe som engasjerte og satte igang mye følelser. At person(en/er) ikke klarer å se annet enn du lurte henne, ikke at det var faktisk veldig bra skuespill og bra gjennomført.. Gratulerer 😀

    4. NUK: Takk I guess.
      Akkurat nå skal jeg innrømme at jeg selv ikke syns dette er så alt for gøy. Som skrevet i dette innlegget skal det litt til å oppskake meg nå, men den “smellen” som kom bokstavelig talt i kveld syns jeg var ganske ubehagelig.. Spesielt siden vedkommende holder til ikke så alt for langt unna så tenker jeg nå på å faktisk anmelde dette. For en ting er når folk “smeller” til meg ved å skrive kommentarer som at de syns jeg har gått for langt, men når det blir fysisk.. Det har jeg kort fortalt ikke noe særlig erfaring med enda..

    5. Nei mente ikke at Det var artig… ler av personen som faktisk reagerte fysisk på å bli lurt,, det er jo tragisk måte å løse ting på og alle blir utsatt for lureri fra tid til annen. Du må være stolt av ditt innlegg som skapte SÅ store reaksjoner. Personen bør anmeldes for vold. Fiksjon innlegg om vold avlet vold er jo utrolig

    6. NUK: Skjønte hva du mente. Er bare at jeg syns ikke det heller er noe spesielt artig akkurat nå. Men, det har vel kanskje mest med at jeg er litt bekymret for gjentakelse. Det er nok også derfor jeg nå har valgt å skrive om dette i offentligheten i håp om at flest mulig skal reagere og skrive at dette ikke er greit, i håp om at vedkommende kommer til å lese disse kommentarene og kanskje innse at det nå er hun som har gått lengst her i å gjøre noe som er “smakløst” og “forkastelig”.

      I tillegg til at det nok blir så jeg tar meg en tur innom politihuset i morgen, akkurat det har jeg ihvertfall vært gjennom og gjort før. Men da av skriftlige, anonyme trusler. Denne gangen her var det dog svært lite anonymt, og forsåvidt uten noen trusler såvidt jeg tolket det.. Så sånn sett har jeg litt mer respekt for dette opptrinnet sammenlignet med alle de feige som har forholdt seg anonym via et simpelt tastatur, selv om jeg nok hadde foretrukket det likevel.

    7. Ja det er svært ubehaglig å bli utsatt for vold. Har selv opplevet det noen ganger og alltid anmelt det.. Det er å gå laaaaaangt over streken. Hun bør legge seg flat og beklage fortest muig med lovnad om å ikke finne på slikt igjen. Lykke til og god bedring

    8. Uffda.. Enig i at hun burde anmeldes. Uakseptabelt å komme på døra til noen for å ty til vold, da er man en smule ustabil spør du meg. Du er nå en flink skuespiller da når noen (over)reagerer på den måten av en tullevideo.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg