From all of me to all of you

Det sies at er det en ting disse såkalte gamlissene virkelig angrer på etter at de har nådd et viss stadie i livet så er det at de ikke var flinkere til å si at de var glad i forskjellige medindivider som de har møtt på livets landevei, før de så ble meid ned av dødens advokat forså å bli liggende i satans mørke og ensomme grøftekant og bare ende opp som et skjørt og forfallent minne.

Det begynner å bli en liten stund siden jeg fortalte dere at jeg faktisk setter pris på dere nå. Så før døden tar ut enda flere av dere snille, fantastiske lesere der ute – jeg er oppriktig ganske så, i hvertfall litt sånn derre glad i dere alle sammen. Dere som bare er innom og leser en gang innimellom, dere som sitter støpt som fast avføring, og dere som også tar dere tid til å kommentere enten dere har noe vittig å skrive, eller det stort sett bare er drit.

Hadde det ikke vært for dere vet jeg neimen ikke om jeg hadde giddet å fôre denne bloggen med det som har falt meg inn og ut de siste, OMG – seks årene!! Det har vært en turbulent reise, vi har vært gjennom både opp- og nedoverbakker. Seks år og livet mitt er minst like kaotisk nå som da jeg startet. Okei, nesten ihvertfall. Forskjellen er vel kanskje først og fremst at kaoset mitt er hakket mer organisert nå enn det har vært tidligere.

Ah, ja, så var det en ting til jeg vil si. I går satt jeg og irriterte meg litt ekstra over noe reklame-dritt her inne som har vært i veien for både det ene og det andre jeg har lagt ut en stund. Det har vært en stund nå hvor enkelte reklamer rett og slett har dekket for både deler av innlegg jeg har lagt ut, men også samtlige kommentarer jeg har fått. Og enda verre, og dette her oppdaget jeg beklageligvis først i går kveld; området hvor dere kan skrive inn navn, bloggadresse, forså å legge igjen en kommentar.

Med andre ord… Samtlige av dere har kanskje rett og slett opplevd i det siste at dere har hatt lyst til å skrive til meg her inne, men så har dere ikke fått det til ene og alene fordi reklamen har vært i veien for det området dere skulle ha kunnet skrivet til meg. Det beklager jeg veldig!! Heldigvis så ser det ut til å være løst nå da jeg sendte en mail til hjelpe-gruppen for blogg.no i natt, og nå skal det problemet endelig være ute av verden.

Så ja, nå skal det ihvertfall ikke være noe problem å kommentere her inne igjen. Men HVIS det skulle skje, vil dere være så überkind og fortelle meg om det ved å sende meg en privat melding inne på Facebook? Med mindre dere er en av de jeg har blokkert der inne skal dere enkelt og greit kunne finne meg ved å søke etter Aylar Von Kuklinski. Er ikke alltid jeg merker sånn selv med det første, tydeligvis… xD

Håper alle sammen får en strålefull helg med masse awesome dupleditter og krassefanter. Takk for at dere holder ut med meg fra tid til annen, og takk for at dere fortsatt gidder å stikke innom denne kanskje litt underlige firkanten av en blogg som på mange måter er blitt mitt tredje hjem her i livet.

Planer for kvelden?

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. Klikker meg sjeldent inn på blogger, men din liker jeg meget godt. Du er underholdende og flink til å skrive!

    2. Malin: Da har vi noe til felles. Fulgte en del før, dvs for sånn 5 år tilbake, men da var det mest fordi jeg ville ha flest mulig som skulle følge meg tilbake, litt håpløst i grunn.

      Og tusen takk for flotte og fine ord! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg