Thursday never looking back

Sånn, da har jeg akkurat satt middagen i ovnen, herved har jeg sånn omtrent tre kvarter til å skrive et lite blogginnlegg på. Et aldri så lite hverdagsinnlegg, rett og slett. Så, hva har jeg gjort for awesome i dag da? Ikke noe spesielt, sånn egentlig. Men når det igjen er sagt syns jeg at jeg har vært ganske flink til å gjøre unna forskjellige stuffs i dag. Samtidig som jeg også har tatt meg tid til å gjøre litt mer “morsomme” ting i tillegg.

Det er nå litt over et døgn siden jeg sto opp fra sengekanten. Men det betyr derimot ikke at det er over et døgn siden sist jeg sov, for det skal sies at det ble noen timer på sofaen i ettermiddag sånn fra 12ish til 17ish. Men nå tenkte jeg likevel at dette innlegget skulle fokusere på det som har blitt gjort siden sist jeg berørte sengen, for ellers ville dette blitt et veldig kort innlegg da jeg ikke har gjort så alt for mye etter at jeg “powernappet” “litt” i dag.

For meg startet dette døgnet med et aldri så lite oppgjør med bakterier, skitt og lort på kjøkkenet. Det vil si at sånn i går kveld bestemte jeg meg for å ta oppvasken, vaske stålvasken, samt kjøkkenbenken, samtlige av hyllene i kjøleskapet har fått seg en dask, og helt til slutt avsluttet jeg det hele med å gi gulvet en real omgang med moppen. Ikke så veldig lenge siden sist, men det er heller ikke noe om å gjøre. Uansett, godt var det å få det unnagjort igjen, ihvertfall.

Når jeg så var ferdig med “oppdrag kjøkken” tok jeg meg en velfortjent dusj, og husker jeg ikke helt feil så rundet jeg The Last Of Us Remastered etter det igjen. Har ikke spilt det spillet siden det kom ut på PS3 i 2013, så denne uken syntes jeg det var på tide med et aldri så lite gjensyn med Joel og Ellie igjen. Og et hyggelig gjensyn har det så absolutt vært.

Ellers kan jeg også kort nevne at jeg har omsider har fått somlet meg til å se skrekkfilmen Babadook (2014) for aller første gang. Kort fortalt så likte jeg den, personlig syns jeg den var litt teit og rett og slett mer komisk enn skummel, også brukte jeg minst halve filmen på å irritere meg på den jævla ungen som jeg nesten helt fra begynnelsen bare håpet at mora skulle gi en real deng.. For makan til plagsom drittunge har jeg ikke sett på en stund.. Men absolutt en allright film sånn bortsett fra det.

Helt til slutt kan jeg ogsååå fortelle at jeg har tatt meg en lengre gåtur i kveld etter at jeg omsider klarte å karre meg opp fra sofaen igjen, så mens jeg da først var over og forbi dørstokken tok jeg like gjerne å kvittet meg med et par poser søppel som har stått og tatt plass i yttergangen de siste 3-4 dagene.

Da har jeg ikke noe særlig mer å legge til for denne gang. Eller okei, en ting til, hehe.. Har fått sånn skikkelig dilla på Alice Cooper i de siste 2-3 ukene. Så i dag har jeg kjøpt og lastet ned intet mer enn hele seks album fra den mannen som har fått stått på litt i bakgrunnen mens jeg blant annet har sittet noe avslappet i sofaen og velget og vraket det jeg har kommet over av dagens Tinder-tits.

Sånn, NÅ er det omsider på tide å avslutte, for nå er det vel blant annet ikke lenge til jeg må ta ut den paien som står i kjøkkenovnen. Mulig rekkefølgen på hva jeg nå har valgt å skrive om ikke er 100% riktig, men det skal ihvertfall være sånn omtrent. Uansett, jeg er jo fremdeles Mr. Kaos, og dessuten er jo ikke akkurat disse hverdagsinnleggene blant det aller viktigste som produseres i denne fine, syke verdenen heller xD

Hvordan har dagen din vært i dag?

Vi reblogges!

4 kommentarer
    1. nei den skjønner eg godt! Ikkje så kjekt å være så seriøs med kameraet haha.
      Foretrekker Smiley, kallenavnet mitt her i Bergen. :)) Blinkekassen er kjekk å bruke den, med god fantasi og en “kjærleik for da klaina”

    2. Tabra: Herlig, herlig. Da skal jeg forsøke å huske på det fremover, enten du kommenterer her, eller jeg skulle legge igjen noe på din blogg i fremtiden. Noe som absolutt er en større sjanse for da jeg var innom den såvidt i ste, og dæsken du skriver godt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg