Med Grimm og gru

Husker dere den tiden jeg insisterte på å gå med lange, lakkerte negler? Den tiden hvor jeg nektet å gå med noe som ikke var sort og rødt? Den tiden jeg gikk med sort, leppestift og hadde mørk øyenskygge og generelt var ganske “emo”? Ah, det var en flott tid, det var også rundt den tiden der jeg virkelig ble introdusert for Nemi for aller første gang.

Jeg husker ikke helt når jeg først begynte å samle på Nemi-stuff, men jeg tror bok 6 eller 7 akkurat hadde kommet ut da. Uansett, det er ihvertfall omtrent fem år siden nå, for i dag hadde jeg nemlig gleden av å hente bok nummer 12 opp fra postkassa. Signert og greier!! 😀

Ellers har jeg ikke så mye mer å tilføye som vanlig. Jeg kan alltids klemme ut noe ekstra, både majones og syltetøy om dere vil det. Men det å skvise bare for å skvise pleier ofte bare å føre med seg en ekstra unødvendig kvise. Så før jeg nå blir både gul og brun, så gir jeg meg nå før jeg får alt for mye tyn.

Hva er ditt forhold til Nemi?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg