Kvalitetsmareritt

Ooooog DER fikk filmsamlingen min en aldri så liten vitamininnsprøytning, igjen! – I løpet av de siste dagene har jeg sakte, men sikkert nok en gang krøpet noe tilbake til det mørke, det morbide, og det såkalte “skumle”. Særlig når det kommer til spillfronten har det blitt litt dystrere i det siste enn hva det vanligvis har vært på en stund.

I dag foreksempel har jeg tilbragt en god del timer med Resident Evil 4, et spill jeg spilte gjennom på 2-4 dager tidligere i år, men som jeg nå har tatt opp igjen etter at det ble “nyutgitt” på PS4, bloody fantastic!! Og ja, så var det dagens post da.

Det er mulig jeg har en alvorlig mørk skuffelse i vente, men utifra de inntrykkene jeg sitter med i skrivende stund så har jeg noen fordømte flotte kvalitetstimer foran meg med disse forhåpentligvis nydelige horror-perlene.

Har du sett noen av disse filmene?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg