Fem ting som feiler DEG!


© Bildet er tatt fra quickmeme.com

Det siste som står igjen av denne verdenen faller totalt fra hverandre hvert øyeblikk nå, for, HU HU, dette innlegget skal for en gangs skyld IKKE dreie seg om meg. Faktisk har jeg tatt på meg spanderbuksa denne uken, og HOLY SHIT – jeg tar den ikke av riktig enda.

Siden du trolig allerede har lest overskriften gidder jeg ikke bruke flere ord enn “nødvendig” på å forklare det allerede åpenbare – DETTE INNLEGGET SKAL ENE OG ALENE HANDLE OM DEG!!!!

Før vi begynner.. Jeg har ikke noe i mot deg personlig. Sjansen for at vi ikke en gang har blitt introdusert for hverandre over sosiale media er omtrent like høy som det nabogutten din kommer til å bli ved midnatt. Det er bare at.. Du er ikke perfekt du heller, og for å forhindre at du hopper helt til Narsissistisks: Her har du en liten liste over fem ting som faktisk “feiler deg”. Bare hyggelig.

1. Du har Latskaps-Syndromet Lightbeger
Okei, greit. Du er ikke den verste på dette feltet, men du har helt klart et forbedringspotensiale. Selvfølgelig, livet er såpass kort at egentlig burde gud ha gitt oss en trøstepakke av slaviske roboter som setter i gang oppvasken for oss, og det ene og det andre.. Men den gang ei, gud er omtrent like sympatisk og støttende av seg som Donald Trump er kjekk og sjarmerende.

Så… Kanskje du skal ta en liten pause fra Facebook, Snapchat, blogg.no og Pokémon Go for i hvertfall en liten time mens du gjør unna NOE av det du skulle gjort for… To-tre dager siden? Nei? Vel, ikke at jeg klandrer deg.

2. Tankene dine er utro!
Hey, hey, hey!!! Ro deg ned!! Jeg har faktisk ikke skrevet at DU har vært utro (selv om muligheten for at du har vært det på et eller annet tidspunkt i aller høyeste grad er til stede), det er TANKENE DINE jeg vil vie litt oppmerksomhet til nå. Klart, hvor vidt de litt umoralske tankene dine gjør deg til en umoralsk person eller ikke kan vi sitte og diskutere leeeeeeenge siden tankene tross alt er en del av deg akkurat som kvisa di på venstre side av “Moro Land”, men..

Greit, det eneste jeg ville påpeke ved dette punktet har jeg nå allerede “pekt på”. Du har rett og slett latt andre få besøke tankeporten din mens du på et eller annet tidspunkt har varmet kjønnsorganet ditt med noen andre som du kaller/ har kalt for kjæresten din. Og vet du hva, det er helt greit. Enn så lenge så kan man heldigvis ikke straffes for det man tenker, så lenge tankene dine holder seg inne i det lille, stusselige hodet ditt.


© Bildet er tatt fra seopressor.com

3. Du er ei klikk-hore
Jeg vet.. Er det ikke irriterende med alle de meningsløse, idiotiske og super-teite artiklene, sidene og innleggene som Internett nærmest flommer over av? Jeg mener… Hvem leser den dritten uansett? DU gjør det. Det er i ganske stor grad DIN SKYLD at de i hele tatt finnes. For hadde ikke du vært så jævlig svak (les menneskelig) å klikket deg inn “hele tiden” hadde de til slutt ikke hatt mer oksygen igjen, og selv det store nettet trenger luft fra tid til annen….

Dessverre er det bare sånn du er skapt. Du kan ikke noe for det, og strengt talt så… Okei, kanskje jeg ikke skal prøve å bygge deg opp igjen på denne her.. For det faktum at alle de sakene fortsatt skrives og publiseres hver forpulte dag er for å si det rett ut – ganske irriterende!! Skam på deg, men skam deg ikke. Okei, jo, litt.

4.5. Du leser fortsatt = Du er og blir en selvdigger!
Foreløpig er denne listen satt sammen av fakta du allerede kjenner godt til. Jeg beklager å måtte si det, men jeg kommer ikke til å fortelle deg noe nytt. Ikke så lenge du ikke betaler for Fullstendigkaos PLUS, og det kommer du heller ikke til å gjøre før JEG gidder å opprette den tjenesten.

Så… Hvorfor leser du nå fortsatt til tross for at det strengt talt ikke er noe nytt å hente? La oss se… 1. Samme hvor kjedelig det som måtte stå faktisk er så er folk flest (inkludert du) en gang sånn at de liker å lese om seg selv. 2. Det er rett og slett bare slik du er.


© Bildet er tatt fra weknowmemes.com

Ah, forresten. I tilfelle du ikke ikke leser tallene i de små “overskriftene” mine, men bare det som står med snasne ord og fjonge bokstaver – Det siste punktet er som en eller annen deal du får på MacDonalds. En aller siste 2 i 1 før stengetid – Hvilket betyr at dette innlegget stopper nå. Jeg kommer ikke til å skrive mer for denne gang. Nå: Reis deg opp fra sofaen, og få i gang den jævla oppvaskmaskina. Og du burde kanskje ringe og fortelle foreldrene dine at du fremdeles er glad i dem også.. #lifeisshort

Var det noe “viktig” på denne listen du føler manglet?

Vi reblogges!

10 kommentarer
    1. Den der synes jeg var ganske frekk! Og så jeg da som er HELT perfekt! Feilfri i grunnen!
      Det er helt sant…..ehhhhhhh. HOST! Jeg fikk visst noe i halsen her. Men det er helt øhhhh… san… ups der satte jeg noe i halsen igjen. 😉

    2. JessicaBalici.blogg.no: Så gøy! ^^ Ah. Helt sikker? Isåfall vil jeg gjerne kjøpe hjernen din sånn at jeg kan forske på den den dagen resten av kroppen ikke trenger den lengre 😮

    3. Hmmmmmm…. noe sier meg at du ikke tror mer på den påstanden enn jeg gjør. 😀
      Dessuten er det klask i bakhodet som er tingen! Har du ikke sett NCSI???

    4. jeg stoppa ved selvdigger 4.5 og hoppe ned til å skrive / jeg er overfladisk dude ser jeg nå fordi hoppa o skumleste fra tittel til tittel og min stolthet såret fordi dinne ord ser ut til å stemme..jeg vet ikke om er masokistisk eller at jeg må akseptere jeg er en mann og gang på gang finner meg trigget av reversibel psykologi med at ikke kan slutte å lese fordi det er en tekst som sier at jeg ikke burde lese. Hadde du sagt at jeg ikke kunne klippe gresset i slottsparken fordi jeg ikke gjør samfunnet en tjeneste hadde jeg vell gjort det…my inner child is a click whore…

    5. SebDidheridoo: Haha, den morsomste kommentaren hittil for mai-måneden xD

      Og du.. Jeg har en god nyhet til deg: Du KAN klippe gresset i slottsparken!! Selv om du ikke gjør samfunnet en tjeneste… Hehe, neida, joda, kanskje.

      Takk for kommentaren din i hvertfall 😀

    6. jeg takker deg for at du sa jeg ikke kan klippe gresset i slottsparken, men du valgte den gode måten og si at jeg faktisk kan det – ja det er faktisk mulig at jeg kan klippe slottsparken men praktisk sett så er det sikkert vanskelig å få lov til å gjøre det enn selve jobben; må sikkert sende inn en søknad om det som mest sannsynlig ikke blir tatt på alvor – fordi grunnlaget mitt for å klippe gresset var fordi jeg skrev om det på en blogg og at jeg vil tjene samfunnet.
      Takk for svar; la oss nå finne andre måter å betjene samfunnet på! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg