Vlog – 19.02.16

God ettermiddag, hei og farvel alle og enhver!

Siden jeg nå begynner å kjenne at energien (og humøret, livsgleden og hele pakka) sakte, men sikkert stuper ned i avgrunnen takket være lite søvn det siste døgnet, samt en viss dose slitsomme opp- og nedturer finner jeg det passende å gjøre denne teksten så kort som mulig, og heller la dere få se litt på en video jeg har laget i dag.

Syns det var på tide med en skikkelig videodagbok igjen (også populært kalt “vlog“), så siden jeg var i stemningen til det for noen timer siden så ble det altså til at jeg nå har lagen en sånn derre video til dere (men mest meg selv) igjen. Så kjære alle sammen, SLIK har jeg det for tiden:

Hvordan har du hatt det det siste døgnet?

Vi reblogges!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg