Stash fra EMP!

Hepp-hepp!

I skrivende stund har undertegnende akkurat tatt seg en dusj etter å blant annet vært en tur i sentrum for å hente en pakke, og vil nå vise en hel verden hva det var som gjemte seg på innsiden av all pappen.

Først og fremst har jeg gått til innkjøp av noen nye sko/ sneakers. Det paret jeg har hatt til nå begynte å bli moden for dynga, så med andre ord et fornuftig kjøp jeg har gjort nå. Det nye paret passer føttene mine perfekt, MEN det er litt vanskelig å trø særlig den venstre sneakeren på. Høyre sneaker får jeg på foten tvert, men venstreparten måtte jeg slite litt med. Dumme hæl!

Også har jeg fått meg ennnnda en ny hettegenser-jakke-ting. Viste seg å være en størrelse “for stor”, men bedre med litt for stort enn litt for lite?

I alle knall og fall. Jeg liker den nye hettegenser-jakke-tingen min ^^


Slik ser den altså ut forfra og nå skal dere få se hvordan den ser ut bak! ^^


Hmm. Det var visst ikke så lett å ta en bakfra-selfie.. Får prøve en gang til!

TADDA! ^^


Både jakka/ genseren og sneakersene er kjøpt fra emp-shop.no.

Hva syns du om de nye klærne mine?
Har du bestilt noe fra EMP-shop før?

Vi reblogges!

4 kommentarer

Siste innlegg