Whispering Q&A

Hepp-hepp!

I går var jeg på en liten visitt hos min gode venn Rune. På veien hjem igjen fikk jeg med meg noe som jeg nå har tenkt å dele med dere. For noen dager siden kom jeg over en video hos Ole Johannes Ferkingstad. Han og hans søster hadde kort fortalt utfordret hverandre i noe så gøyalt som en hviskelek. Resten gidder jeg ikke forklare skriftlig siden dere kan høre meg si alt det andre muntlig ganske snart.

Det er laget alt i alt to videoer. Den andre videoen som jeg har valgt å kalle for “Alternative version” ble kort og greit til fordi jeg ikke syntes det var så gøy at jeg faktisk hørte såpass godt hva Rune sa den første gangen. Derfor gjorde vi hele “leken” to ganger hvor Rune var litt mer dempet i andre runde sånn at jeg fikk utfordret meg litt mer.

Her har dere den opprinnelige versjonen:

Og her har dere “The alternative version”:

Har du lekt hviskeleken før?
Har du hatt en bra påske?

Vi reblogges!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg