Tinder

Nope, nope, tja, nope, nope, nope!
Tinder as. Det er ikke så ofte jeg blir syk, men i det siste har jeg vært det. Jepp, jeg har fått Tinderfeber. For et par dager siden fikk jeg rett og slett nok av å være den eneste i vennegjengen som aldri har hatt kjæreste, som ikke en gang har noen spesielt nær-nære venner i nærheten, så jeg har bestemt nå meg for å gjøre mitt beste for å gjøre noe med det.


NEI – profilbildet mitt ser ikke så mørkt ut. Det er bare ikke så lett å ta bilde av mobilen sin uten at noe blir feil..

Jeg har for lenge siden mistet tellingen på hvor mange jenter jeg har krysset vekk, men jeg nærmer meg tusen om ikke mer. De aller fleste der inne føler jeg at jeg ikke trenger betenkningstid på engang. De aller fleste trenger jeg ikke å undersøke nærmere i hele tatt, det holder med det første profilbildet jeg får. Som regel.

For det er så utrolig mange der inne med et profilbilde jeg føler sier ganske mye. Vi har foreksempel de som har valgt å ha et profilbilde hvor de er omringet av en del venner på fest eller en bar. Jeg bare… Nope! Så har vi de som tydeligvis er over gjennomsnittet opptatt av å utseendet sitt. Jeg bare… Nope! Så har vi de som etter min mening ikke ser bra ut i hele tatt… Og jeg bare nok en gang… Nope!

Nå er det ikke så mange der inne jeg ikke syns ser spesielt tiltrekkende eller pen ut i hele tatt, for de aller fleste har heldigvis for menneskeheten utseendet med seg, men uten at det hjelper spesielt for min del da man helst skal ha noen felles interesser og visjoner i livet også.

Jeg vil heller være kompis med ei passe stygg venninne som jeg i hvertfall har 30-40% felles interesser med fremfor å være kjæreste med verdens peneste og mest sexy jente som jeg ikke har en smurf til overs med, for å si det sånn.

Apropos smurfene… Er det flere enn meg som syns det er noe rart at de visstnok er tre epler høy og to epler bred og likevel kommer seg gjennom både en sykkelpumpe og et nøkkelhull? Geir Børresen har mye å svare for!

Så lenge det er Tinder fins det håp.
I løpet av de siste døgnene har jeg nå klart å finne et par som virker interessant nok. Men natt til i går fant jeg ei som jeg virkelig håper finnes i virkeligheten, som ikke akkurat har dødd og som så snart som mulig ser at jeg har trykket Liker på profilen hennes, og som tar en titt på min og forhåpentligvis ser at vi kan være en bra match.

Natt til i går fant jeg nemlig ei jente som blant annet har skrevet i profilbeskrivelsen at hun er på jakt etter noen å game med. Etter bildene hennes å dømme er hun også ei som liker å kle seg litt mørkt, og i tillegg til at vi ser ut til å ha et par ting til felles så ser hun også bra ut, UTEN å se sånn urealistisk modell-perfekt ut! 😀 Og ja, så bor hun ikke like superlangt unna som alle andre minus Rune. Men det burde si seg selv siden det fremdeles er Tinder vi “snakker om”.

Jeg følte jeg fikk litt tenning (ikke seksuelt) da jeg kom over henne i går, og har siden da sjekket innom Tinder jevnlig i håp om at hun også skal ha trykket Like på meg.. I skrivende stund har verken hun eller noen andre gjort det. Men, jeg er rimelig ferskvare der inne, og man kan ikke forlange at alle skal være innom like ofte hver dag som jeg har de siste dagene… *kremt*

Sånn, da har jeg ikke mer å fortelle dere for denne gang, i hvertfall ikke om “kjærlighetslivet” og Tinder. Får heller komme tilbake med en oppdatering litt senere. Kan forresten hende jeg ganske snart kommer ut med en ny “Ting som irriterer meg”-video, en aldri så liten “Tinder-spesial”, men… Vi får se.

Hva er ditt forhold/ din historie med Tinder?

Vi reblogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg