Once upon a time there was a diary

Du vet tydelig det har gått til helvete med kreativiteten og iveren etter å finne på noe nytt når du ender opp med å lage en 40 minutter lang video om de gamle skoledagbøkene dine. Jeg skal i hvertfall ikke komme med noen vitser om hvorfor Hotel Cæsar-skaperne EGENTLIG vekket Georg Wanker Hansen til live igjen i år med det første xD

Vel, enyway. Har du grådig lite å gjøre på i 40 minutter og samtidig er skremmende interessert i hvordan jeg var fra 2003-2007, ja da er kanskje min nyeste vlog som høna i ventilanlegget for deg!

Nå KUNNE jeg sluttet å skrive-skruvle-skravle og bare latt deg få se, men først skal jeg komme med 5 ting du heller kan bruke tiden din på de neste tre kvarterene:

1. Pusse tennene dine – Med smeltet kalverull
2. Se to episoder av Hotel Cæsar – Baklengs
3. Fortell mamman din at du er glad i henne – Med en svært ironisk undertone
4. Gå ut og kast søpla – Forså å ta den opp og kaste den igjen, igjen og igjen
5. Arranger et lite one night stand med alle kosebamsene dine

Fremdeles lyst til å se min nye video? Mmkay da. ^^

Skrev/ skriver du i skoledagbøker?

Vi reblogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg